Ik gebruik het middel Topamax in vrij hoge dosis. Mijn neuroloog wil nu gaan starten met het middel Keppra er bij. Buiten het feit dat ik het absoluut niet leuk vind dat ik nog niet aanvalsvrij ben, ben ik ook niet gelukkig met wat ik allemaal in de bijsluiter lees. Natuurlijk, iedereen reageert anders op het medicijn en iedere lichaam is anders en ja, ze moeten alles vermelden wat er ooit heeft plaatsgevonden.... ik weet het. Maar ook als ik op internet ga inlezen, kom ik ervaringen tegen als "neerslachtigheid, agresssie, depressief, zelfs suicidaal gedrag" tegen!
Ik word hierdoor toch wat angstig om het middel daadwerkelijk in te gaan nemen en iedere keer sta ik naar het pilletje te staren als een bange haas
Voor mijn gevoel is innemen "geen weg terug meer" en moet ik er dan mee doorgaan. Ik ben gewoon hartstikke benauwd dat ik van allerlei bijwerkingen krijg die niet gezellig zijn, zeker omdat de Topamax mij ook van alles geeft wat niet leuk meer is.
Stel ik mij nu aan? Misschien, maar goed, ik ben me ook wel bewust van hoe ik nu ben onder invloed van de medicijnen en hoe ik vroeger was. Ben gewoon ook bang mezelf te verliezen.
Wie heeft er ervaringen met Keppra, goed of slecht en kan mij er meer over vertellen? En in welke dosis slik je het?
haha!
In ieder geval is hij er niet depressief of iets van geworden.