Vanacht om twee uur voelde ik mezelf niet goed worden. Ik voelde dat mijn ogen weg draaide en dat ik duizelig werd. Ik heb dit al vaker gehad en ben daar ook voor naar de dokter geweest, maar er is toen niks uit de onderzoeken gekomen. Omdat ik het gevoel had dat het "anders" was heb ik mijn vriend wakker gemaakt en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan zeg!
Ik heb een uur lang zo hard zitten "schokken" dat ik moeite had met adem halen. Mijn spieren trokken gewoon de hele tijd samen. Nou is het vreemdste nog dat alles samen trok behalve mijn handen en voeten. Na een uur werd ik dus weer wat rustiger en had ik ook wat water gedronken en thee gekregen (wat een schat van een vent heb ik toch
Daarna zijn we buiten een rondje gaan lopen en behalve het opstaan ging dat best goed. Het enige wat ik tijdens het lopen had waren ongecontroleerde armbewegingen. Daarna zijn we weer naar bed gegaan (het was toen alweer 4 uur) en hebben we geslapen. Ik ben tussendoor wel een paar keer wakker geworden van mijn eigen schokken. Om 2 uur vanmiddag kwam ik thuis. Na 12 uur was het schokken nog steeds niet gestopt dus ik besloot om de dokter te bellen want dit is gewoon echt niet goed. Maar ik kreeg de telefoonbeantwoorder dat ze op woensdagmiddag gesloten zijn.. Morgen ga ik alsnog naar de dokter want we zijn nu weer 4 uur verder en ik ben er nog steeds niet van af. Zo af en toe is het een uurtje minder erg en dan weer wat erger. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld erg veel moeite om gewoon te blijven zitten, terwijl een uur geleden ik dacht dat het over was.Wie herkent dit? En hebben jullie misschien tips zodat het minder word tot ik morgen naar de dokter kan? Ik begin me echt te voelen als een circus freak..
toen ik thuis kwam wou ik de dokter bellen om er toch even naar te laten kijken, want dit is gewoon echt niet goed

Ps. Voordat deze vraag komt. Ik heb nog geen griepprik gehaald.

Heb je nooit dat je je raar aangekeken voelt?
Maar de dokters reactie hierop was dat het onderbewust nog door zou spelen.
) maar daar kwam toen ook niks uit. Toen heeft de dokter het trouwens op een herfstdepressie gegooit
, maar kan me niet voorstellen dat een bloedonderzoek dan genoeg is...
.