Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MissyTara schreef:Ik volg even mee. Ben ook van plan om mijn ogen te laten laseren maar durf niet goed (heb nu -1,75 en -2).
En ja, het is een operatie dus ja er is, zoals bij elke operatie een kleine kans op complicatie. Dit jaar heb ik een pittige knie operatie ondergaan waarbij de kans op complicaties groter was, maar mensen vinden dat dan toch op 1 of andere manier minder eng. Nou, ik kan je vertellen dat ik m meer kneep voor die knie operatie dan het ooglaseren
sophie schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje. Zijn er mensen die hun ogen hebben laten laseren omdat ze te veel last hebben van hun lenzen? Dat is bij mij namelijk de reden. Krijg er steeds rode, droge ogen van. Nu hoorde ik van iemand anders dat ze haar ogen niet direct kon laten laseren omdat er te veel bloedvaten in het oog aanwezig waren en dat ze eerst een jaar haar bril moest dragen. Zijn er meer mensen met die ervaring?
. Beide ogen zijn -6 en ik vind het verschrikkelijk om 's nachts wakker te worden en vervolgens niks te zien. Gelukkig zitten mijn lenzen super en kan ik de hele dag zonder problemen mee rond lopen.