Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sosha schreef:Vraag 1, waarom heb je niet gewoon in een bekertje geplast, even afdekken en later even een potje gehaald?
Vraag2, waarom kan je niet gewoon voor je werk uit een plasje inleveren bij de dokter. Als je daardoor later op je werk komt, mag je werkgever daar echt niet moeilijk over doen.
Kan dat morgen niet, dan ben je vrij?odetteke schreef:Mijn huisarts doet dat vaak welIk vertel zelf tegen de assistente wat ik heb en welke medicijnen ik wil hebben en dat is 9 van de 10 keer prima.
garny95 schreef:vervelend voor je, veel water drinken dan spoel ik je in ieder geval goed door...
ik had vroeger ook met regelmaat blaasontsteking maar sinds ik meer water drink heb ik nooit meer last bedenk ik me nu net...
als ik mijn urine inleverde kon ik erop wachten..dus dat het zo lang moet duren vind ik wel heel raar...
x_Marr schreef:Hun kunnen niet ruiken of jij die medicijnen echt nodig hebt of dat je maar beweerd alsof en ze daarna doorverkoopt (of neemt omdat je verslaafd bent): want dat is wat er gebeurd.
Dat moet je toch kunnen begrijpen?
Verder kon je een potje ook de vorige dag al klaar zetten, je wist immers dat je nodig naar de wc zou moeten en dat je nog geen 'echt' potje had...
_Tara_ schreef:Tja als je iedere keer maar meteen antibiotica krijgt voorgeschreven zonder dat de HA naar je urine heeft gekeken krijg je dadelijk resistente bacteriën. Zit je ook niet op te wachten lijkt me.
Los daarvan weet ik wel hoe je je voelt. Heb zelf ook een tijdje flink last gehad van blaasontstekingen. Iedere keer die urine inleveren werd ik soms wel een beetje moe van. Maar goed hoort er gewoon bij.
marleen_usar schreef:Langs de post een potje brengen kost toch niet zo veel tijd, kan anders iemand anders het niet doen?
Jibbel schreef:Raar dat je geen nacontrole hebt gekregen..Het komt best vaak voor dat na blaasontsteking nog niet alles weg is en je nog een antibiotica kuurtje moet.
Toen ik blaasontsteking had, werd mij dringend verzocht binnen 2 dagen na afloop van de kuur nog een plasje in te leveren.
Verder kun je idd ook in een glazen pot plassen, maakt voor hun echt niet uit. En als je blaasontsteking hebt, moet je zo vaak, dat het echt niet uitmaakt als je eerst naar de wc gaat voordat je op zoek zou gaan naar een potje. Zoveel hebben ze niet nodig om te testen.
Echwel schreef:Nou ben jij kwaad omdat je gisteravond was wezen stappen en je vanmorgen niet bijtijds was om in een potje te plassen
Wat was het probleem om gistermiddag al een potje klaar te zetten..
Wat die richtlijnen betreft zit je wel in de leeftijd van risicofactor en moet er dus onderzoek worden gedaan..
Erg makkelijk om je eigen falen af te wentelen op de huisarts...
Echwel schreef:Nou ben jij kwaad omdat je gisteravond was wezen stappen en je vanmorgen niet bijtijds was om in een potje te plassen
Wat was het probleem om gistermiddag al een potje klaar te zetten..
Wat die richtlijnen betreft zit je wel in de leeftijd van risicofactor en moet er dus onderzoek worden gedaan..
Erg makkelijk om je eigen falen af te wentelen op de huisarts...