Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Vjestagirl schreef:Wil je kinderen? Nu? Dan kan het zonder condoom.
Anders niet.
ehm, ze is aan de pil, misschien even goed lezen?
In principe zou het wel kunnen zonder condoom, met het oog op SOA's. Persoonlijk zou ik het zelf wel met doen, ondanks alles.
secricible schreef:Vjestagirl schreef:Wil je kinderen? Nu? Dan kan het zonder condoom.
Anders niet.
ehm, ze is aan de pil, misschien even goed lezen?
In principe zou het wel kunnen zonder condoom, met het oog op SOA's. Persoonlijk zou ik het zelf wel met doen, ondanks alles.
tamary schreef:Serieus?maar ook bv zwangere vrouwen in je directe omgeving kunnen de werking van de pil beïnvloeden.

Bij een is het geen probleem, die heeft er al drie en is al wat ouder. Maar de ander is mijn leeftijd en had dus niet meer de keuze om het te laten weghalen. Tsja, daar sta je dan. Ook handig om dus standaard om de twee maanden een zwangerschapstest in te plannen
tamary schreef:Stress, veranderingen in voeding, maar ook bv zwangere vrouwen in je directe omgeving kunnen de werking van de pil beïnvloeden. Als je geen risico wil op zwangerschap moet je een condoom gebruiken ookal ben je aan de pil. En ook ivm SOA's is een condoom aan te raden. Je weet pas zeker dat je ze niet hebt als je recent getest bent.
Kleine moeite, groot plezier!
En het stinkt naar rubber.