Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annastasia schreef:Helma_Amber schreef:Het is echt heel even werk om je lenzen er 's morgens in te doen en 's avond er uit. Kost je echt maar een minuutje ofzo.
Nou als jij mij dat eens leert![]()
Ik zit soms wel 20 minuten te klooien met die k*t dingen.
Blijven ze weer aan m'n vinger plakken, zitten ze weer dubbel etc etc.
annastasia schreef:Helma_Amber schreef:Het is echt heel even werk om je lenzen er 's morgens in te doen en 's avond er uit. Kost je echt maar een minuutje ofzo.
Nou als jij mij dat eens leert![]()
Ik zit soms wel 20 minuten te klooien met die k*t dingen.
Blijven ze weer aan m'n vinger plakken, zitten ze weer dubbel etc etc.
Als ik korte nagels heb blijven ze ook aan mn vingers plakken. Ik doe ze altijd met mn wijsvinger in mn oog. Die nagel is afgebroken en nu klapte de lens aldoor vast om mn vinger en zat ik er ook wat langer mee te klooien. Nu doe ik het met mn middelvinger waar nog wel een langere nagel aan zit en gaat het weer heel makkelijk
annastasia schreef:ik heb ze nu een jaar, maar denk dat ik ze totaal 4 maanden in heb gehad. Juist door dat geklooi
ik heb -5.50 op beide ogen, dus zeg maar gerust dat ik geen drol zie zonder
ik heb die lenzen nu denk ik zo'n anderhalf jaar en echt nog nooit gedonder mee gehad. Gewoon aan het einde van de maand s'avonds uit doen, een nachtje zonder slapen, dan s'morgens weer nieuwe erin, en je kunt weer een maand vooruit. ik heb ze overigens wel zo in en uit, hier heb ik ze dus niet specifiek voor, maar puur omdat ik dus zo slecht zie zonder. Ze kosten me wel €30,- per maand, dus voor 1 stel lenzen. ik heb alleen geen flauw idee of je gelijk op die lenzen kunt overgaan, ik heb zelf eerst heel lang gewone maandlenzen gehad. Overigens heb ik geen overgevoelige ogen ofzo.ThaGirl schreef:Ik moet alles zelf betalen, maar heb dan ook te lage sterkte.
De lensen kosten 30 euro per maand, bij specsavers
annastasia schreef:Dat is toch eigenlijk wel gek.
Dus ze hebben liever dat ik een ongeluk veroorzaak, en dan vervolgens ziekenhuisopname etc etc betalen. Dan dat ze een bril of lenzen vergoeden.........