Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Je hebt dus een ritme stoornis,op google kan je er veel over vinden.Dat kan je vergelijken met wat je arts zei, en dan kan je als nog een andere arts zoeken of terug gaan.
Succes!
), voel ik inderdaad dat ie een slag overslaat en de slag erna harder is dan normaal. Lijkt het hier een beetje op wat je hebt? marleen_usar schreef:Je hebt dus een ritme stoornis,op google kan je er veel over vinden.Dat kan je vergelijken met wat je arts zei, en dan kan je als nog een andere arts zoeken of terug gaan.
Paula schreef:Dit hoeft niet per se een ritmestoornis te zijn hoor. Een hart wat af en toe overslaat kan helemaal gezond zijn.
'Gewoon' tegen je HA zeggen dat je het niet vertrouwt en toch graag een verwijzing wilt naar de cardioloog.Succes!

SuzanLarissa schreef:Ik ben er nooit specifiek voor naar de Ha geweest er is wel een keer een hartfilmpje gemaakt voor iets anders maar niks op gevonden
en zoals ik het zo lees schijnt het niet erg te zijn ?
Yessy schreef:Delphi wat jij benoemd, dat bedoelde ik inderdaad ook. Omdat de eerste slag niet of half wordt gemaakt, zit er extra veel bloed in de kamers en in 'harde' slag die daar dus op volgt, voel je heel duidelijk.
. Het is een heel vervelend gevoel. Toen ik veel last van stress had, slechts at en redelijk wat koffie dronk was het echt héél erg. Het gaf zo'n rotgevoel en je voelde tijdens het overslaan ook zo'n 'plopje' boven in je keel en ik werd dan een seconde duizelig. Blijkbaar hebben heel veel mensen dit en is het in de MEESTE gevallen totaal ongevaarlijk. Al zou ik er toch naar laten kijken, want je weet maar nooit natuurlijk ...