Spieren in armen en benen, hebben jullie ze ook ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ChrlOtte

Spieren in armen en benen, hebben jullie ze ook ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 22:19

Ik weet niet of het hier goed staat ;)

:wave:
Ik merk bij mezelf dat ik heel gespierde kuiten en billen heb. En ook mijn armen zijn heel gespierd. (Ik ben een meisje van 15 en krijg ook regelmatig te horen hoe sterk ik wel niet ben)
Ik denk dus dat die spieren in mijn benen komen van het rijden, die in mijn armen meer van het werk dat ik allemaal verricht op de manege.
Denk maar aan stallen scheppen, balen hooi/stro verslepen, opstapelen, enz...
En eigenlijk stoor ik me best aan die spieren, 'k vind het niet echt mooi staan bij een meisje...
Ik vroeg me dus maar af; hebben jullie ze ook ? En storen jullie je eraan of niet ?

Groetjes !

beantsje

Re: Spieren in armen en benen, hebben jullie ze ook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:19

joh, talloze vrouwen zouden een moord doen voor mooie stevig gespierde armen en billen!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:20

ik ben ook ontzettend gespierd maar ik stoor me er niet aan.
Ik heb liever dat ik een zak voer van 25kg met gemak op mijn schouder kan dragen dan dat ik amper een emmer zou kunnen tillen als de meeste meisjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:23

Yup, hier nog een.
Ik ben best smal, maar heb wel gespierde bovenbenen, billen en bovenarmen. Ik krijg wel nog wel eens te horen "goh, niet gedacht dat je dat kon tillen". Tja :')

Ik erger me er niet aan, het is geen bodybuilder idee, gewoon gespierd.

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 22:29

Jaa, maar die spieren brengen ook het nodige 'volume' mee zegmaar. En daar stoor ik mij aan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:35

Volume?

Ik kan niet zeggen dat ik buitengewoon dikke bovenarmen heb :')
Misschien dat mijn bovenbenen inderdaad wat breder zijn maar zeker niet storend, en gespierde billen is naar mijn idee echt niet lelijk. Beter dan een hangkont :P

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:37

ook ik heb bovengemiddeld gespierde benen, ik ben er echt ontzettend blij mee en het is nu ook mn trade-mark eigenlijk :Y als ik mijn beenspieren aanspan zie je ook duidelijk waar mijn spieren zitten en schieten er van die "schijfjes" omhoog. Van bovenaf gezien (Als ik naar beneden kijk) zie je ook precies waar mijn been aanzet is, mijn buik is plat en bij mijn beenaanzet heb ik opeens een "heuvel" zeg maar (ach, dat klinkt zo raar :+ )
alleen mn armen willen maar niet.. Heb me er bij neergelegd, want ik doe al geruim 11 jaar stalwerk, en ondanks het vele balen sjouwen, uitmesten etc blijven mn arm spieren uit. Dus het zal wel niet mijn bouw zijn.

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 22:41

Kimmey schreef:
Volume?

Ik kan niet zeggen dat ik buitengewoon dikke bovenarmen heb :')
Misschien dat mijn bovenbenen inderdaad wat breder zijn maar zeker niet storend, en gespierde billen is naar mijn idee echt niet lelijk. Beter dan een hangkont :P

Mijn bovenarmen ook zo niet. Maarjaa, ik weet niet hoe het komt, maar ik stoor me toch aan mijn benen. Indd wel beter dan een hangkont. :P

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:42

ach, als je maar zorgt dat het niet meer vet is dan spier denk ik dat menig een jaloers is op benen en billen zoals wij, paardenmensen,

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:25

MA --> MW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:27

ik heb hele slanke benen en armen en ja ik heb er geen vet aan bungelen, ook bij mij is het gespierd. Komt van het vele dansen ( stjldansen ) en rijden :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:30

Ik heb aardig wat spieren, maar helaas ook een hoop vet. In mijn (boven)rug ,armen en benen zitten aardig wat spieren, maar die zie je pas als ik ze goed aan span. Zou willen dat het allemaal wat strakker was.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:30

Spieren in armen en benen?
Nee, die heb ik niet :+

Spicenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:31

Ik ken het wel hoor! Ben best slank en nu ben ik er blij mee. Tot een paar jaar terug was ik echt zo'n bonestaak, maar wél met gespierde bovenarmen. Vond ik ook echt niet leuk, want het waren echt van die 'bolletjes'.

Ben ook wel eens een soort attractie geweest. Moest ik van vriendinnen elke keer m'n spieren laten zien. Verschrikkelijk! Bij mij kwam het denk ik door het koeien melken, door het tillen van de melkstellen ontwikkelde ik echt behoorlijk spieren. Ik doe het nu al een tijdje niet meer, maar misschien dat ik ooit nog terugverlang naar die 'bollen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:33

Spicenut schreef:
Ik ken het wel hoor! Ben best slank en nu ben ik er blij mee. Tot een paar jaar terug was ik echt zo'n bonestaak, maar wél met gespierde bovenarmen. Vond ik ook echt niet leuk, want het waren echt van die 'bolletjes'.

Ben ook wel eens een soort attractie geweest. Moest ik van vriendinnen elke keer m'n spieren laten zien. Verschrikkelijk! Bij mij kwam het denk ik door het koeien melken, door het tillen van de melkstellen ontwikkelde ik echt behoorlijk spieren. Ik doe het nu al een tijdje niet meer, maar misschien dat ik ooit nog terugverlang naar die 'bollen'.

dat ken ik, ik had altijd vriendinnen die wilde dat ik mn kuiten aanspande omdat dat er zo mooi uitzag, voelde dan ook kei en keihard aan hahahahah maar als ik gewoon loop zijn mijn kuiten ook hard, je kan hem dan nie heen en weer wiebelen ( in mn profiel dat ik op mn paard lig kan je t zien )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:41

Nope, bovenbeenspieren waren erg slap waardoor ik bij het hardlopen na een tijd last kreeg van mijn knieën. Heb nu een tijdje bij de fysio gelopen en nu is het al heel wat verbeterd. Armspieren heb ik daarentegen wel behoorlijk :D

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:45

ja ik heb ook altijd gehad dat ik vrij sterk was voor mijn postuur. Ook mijn benen/kont is redelijk bespierd (niet zichtbaar, wel voelbaar). alleen de buik niet :(

jumparound

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:52

ik heb wel flinke spieren vooral mijn dijbeenspier is aardig stevig( ik trap goed door op de fiets heb ook een tijdje aan fitness gedaan)
mijn armspieren ook maar ik werk net als de ts in de stallen. zwaar werk dus.
er zit wel een laagje overheen dus je ziet ze niet allemaal :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 01:40

Ja die heb ik ook, ik ben op m'n achtste begonnen met zwaar stallen werk en dat kon je al snel zien en ik denk ook dat dit m'n verdere groei heeft beinvloedt. Hele sterke benen en hele sterke armen, schouders en rug. Nu m'n buik nog ;)

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 01:52

ja jammer genoeg wel :P

Op school heb ik wel vaker gehoord dat ik nogal veel spieren in men armen had voor een meisje. Vond altijd zo erg als ze da zeide (valt het dan zo op? :P )

Zelfs een leraar zei eens dat ik zo dikke bovenbenen had?
daarna zei hij: ja zal wel van dat paardrijden zijn.

omg _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 10:57

ik had ook altijd hele gespierde bovenbenen en armen. Ben inmiddels al een x aantal jaar gestopt in de paardensport, maar die bovenbenen zijn er nog steeds haha.
Ik vind het wel mooi bij vrouwen, zolang ze maar niet te dun zijn en het echt alleen maar meer spieren is, het moet wel een beetje vrouwelijk blijven ;)

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 11:01

Herken het ook wel een beetje ja...vooral bovenbenen := Weet nooit of ik daar echt blij mee ben maarja je doet er niets aan!
Bovenarmen valt bij mij wel mee...maar van werken heb ik onderarmspieren heel goed ontwikkeld...die zijn zo overdreven zichtbaar bij mij vergeleken bij anderen :?

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:47

ik heb hele brede gespierde schouders en nek, dat vind ik niet echt alles, want ik normaal maat 36 van shirtjes, maar bij mn schouders zijn de dan eigenlijk te smal.
ben helemaal gespierd, vind het wel een voordeel. alleen is het niet heel vrouwelijk die spierballen :D

ChrlOtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 12:02

Mij vragen ze ook regelmatig om m'n armspieren eens te laten zien. De meeste reacties zijn dan van 'Wajoo' (pubers hé :P)
Maar dat stoort me niet echt. Het zijn eerder de spieren in mijn benen. Mijn kuitspieren die zie je bij iedere stap echt duidelijk (als ik een korte broek aanheb) & ik vind dat zelf niet echt mooi. :')
& Als ik gewoon rechtsta, dan zie je in mijn bovenbenen (zijnaanzicht) zo'n lijntje van mijn spier. :+
Het sterker zijn dan anderen daarentegen vind ik wel in mijn voordeel. :o

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:06

Hier nog een, verricht ook veel werk met de paarden en doe daarnaast ook nog aan fitness :)