Ik ben 5 oktober met mijn arm op een glazen bak gevallen waardoor ik nu een grote snee in mijn arm heb, ik heb immens veel geluk gehad want het waren alleen spieren en één aftakking van de aftakking van de hoofdzenuw die nog gehecht kon worden (ben die avond met spoed naar het ziekenhuis gereden met de ambulance en met spoed geopereerd waar zelfs de operatieassistentes misselijk zijn geworden van mijn wond
). Ik kan alles nog bewegen en heb gelukkig bijna geen pijn gehad, als het goed is ga ik daar geen problemen mee krijgen dus. Ik zit nu dus al bijna 4 weken in een spalk omdat ik mijn elleboog niet mag bewegen en mijn pols absoluut niet mag bewegen omdat de zenuw dan weer kan scheuren. Donderdag heb ik de eerste afspraak met de fysio en dan ben ik benieuwd wat het behandelplan wordt. Ik ben wel een beetje bang voor het litteken, omdat het toch erg groot en zichtbaar is.Hoe gingen jullie daarmee om in het begin?
Zo zag mijn arm er 1,5 week geleden uit op het moment dat de hechtingen waren verwijderd (bewust in link);
http://i202.photobucket.com/albums/aa24 ... _bri-2.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa24 ... _bri-1.jpg
*edit; heeft er iemand ervaringen met een huidtherapeut en het 'weg'masseren van littekens? Mijn schoonmoeder heeft me dit aangeraden na goede ervaringen van een kennis.
je hebt tegenwoordig ook allerlei toverpotjes meende ik? succes met genezen! 
. Eerlijk? Ik denk dat dat, ondanks dat littekens natuurlijk nooit leuk zijn, wel een mooi litteken wordt. In de zin van artistiek/creatief. Weet niet hoe ik dat moet zeggen.
, waar ik toen op heb geantwoord: als je het niet aan kunt zien kijk je de andere kant maar op.
dus ik struikel, hele knie open. gewoon goed ontsmet (wat heeeeeeel zeer deed!! elke dag weer) en dan gaasjes erop. niet naar het ziekenhuis ofzo, hadden wel mijn tetanus prik gecheckt maar die werkte nog, anders had ik die wel even gehaald. toen het dicht zat geen smeerseltjes ofzo, maar dus het resultaat: 2 dikke bulten op mn knie
). eenmaal gevonden, moest het gehecht worden, daarna een soort van spalk erom (ik was nog 4 ofzo, weet het dus niet meer heel goed). litteken in de vorm van een 7. laatst vertelde hij, dat hij daarna weer bij die rotsen ging kijken ofzo, en dat hij die krabbetjes zijn restjes vlees zag opeten