Ik heb een zorgwekkend(vind ik dan) Probleem.
Zaterdagmiddag was ik zo als gewoonlijk rond een uur half 11 met mijn krantenwijk begonnen.
Opgestaan met beetje pijn in mijn rug, nouja, kan toch?
Bij het depot nergens last van.
Ik stap weer op mijn fiets, komt die rugpijn weer, aan (mijn) rechterkant.
Even later begon de rechterkant van mijn onderbuik ook zeer te doen.
Kon er amper van lopen, Half uur later begon mijn hele onderbuik zeer te doen, werd misselijk en werd enorm duizelig.
Ik denk, ik koop even wat bij de supermarkt, maar werd dus nog misselijker :S
Nog een paar x bijna overgegeven.
Verder gewoon genergeerd.
Toen ik thuis kwam was mijn lieve vriendje er al.
2 ibruproven genomen, iets gegeten en gedronken en in de auto gestapt.
ondertussen had ik nergens meer last van

Bij zijn huis aangekomen, En nog geen uur later, ongelovelijk misselijk, naar de wc gesneld en over gegeven.
Daarna weer niks aan de hand, Avondeten gehad, goed gegeten en nergens last van,
een uur of 2 later weer ongelovelijk misselijk en keihard zweten, weer naar de wc gesneld en over gegeven..
Toen kreeg ik weer een beetje pijn in mijn onderbuik, verder maar genergeerd..
Later kregen we het geniale idee wat 18+ dingen te doen.
En toen dacht ik dat ik dood ging,
In het begin nergens last van, toen kreeg ik weer last van mijn rug, al snel kwam de pijn in de onderbuik en weer bij.
Maar echt niet normaal, het hele gedeelte waar mijn baarmoeder zit krampte in elkaar, zelfs vernam ik pijn bij de baarmoederhals en vagina

Ik kon voor een half uur lang niet stoppen met huilen van de pijn, ademen was verschrikkelijk, zelf mijn teen bewegen was al erg pijnlijk.
Na even lekker onder de dekens te hebben gelezen, zijn we samen naar beneden gestrompelt, en heeft mijn liefje een lekker warme kruik voor me gemaakt,
die heeft wel de hele avond op mijn buik gelegen, maar die pijn ging maar niet weg, pas na 3 á 4 uur, toen heb ik voorzichtig een koekje gegeten.
ademen was nog steeds pijnlijk, lachen was een hel

Ik ging naar de wc en liep en voelde me als een hoogzwangere vrouw :S
Later weer naar boven gegaan, nog even rustig gezeten en een film gekeken en lekker in bed gaan liggen. Het deed nog steeds pijn, maar wel minder erg,
Zondag was iets beter, maar ik bleef het wel voelen, wel misselijk gevoeld, niet overgegeven, savonds nog voorzichtig 18+ gedrag vertoont toen had ik er geen last van..
Toen ik later ging plassen stonden de tranen alweer bijna in mijn ogen.
Ik zit nu ook met een raar gevoel en auwie buik dit te schrijven, ben wel gewoon naar school gegaan..
Ik ga er vanavond nog over praten met mijn moeder..
Weten jullie misschien wat dit is? of ervaringen er mee?
Ps: ik heb ongeveer een maand geleden een baarmoederonderzoek gehad, omdat ik pijn had bij mijn rechter eierstok, maar dit was allemaal goed

Ik hoop dat ik veel reacties krijg