Maar al enkele jaren zitten de spieren in mijn nek en rug helemaal vast, echt keihard zijn ze.
Maar sinds een paar weken heb ik ook erg last van mijn heup als ik op een paard stap, na 5 min trekt deze pijn weer weg, maar het is erg vervelend.
En eigenlijk rond dezelfde tijd als mijn heup zeer ging doen kreeg ik ook last van mijn schouder, nou voel ik op zich wel dat dat komt doordat mijn spieren daar zo vast zitten maar ik kan me niet voorstellen dat je daar zoveel last van kan hebben (vat je het nog
) kan mijn arm wel voor me houden zeg maar maar als ik hoger wil dan valt mijn arm zo weer terug naar beneden.Heb ook vaak zulke hoofdpijn dat ik dr letterlijk van moet overgeven en soms zelf wazig zie. (klinkt misschien raar maar is echt zo)
Maar nu vraag ik me af, kan dit allemaal komen doordat die stomme spieren zo vast zitten? Kan het me niet voorstellen maar kan ook niet bedenken wat het anders kan zijn.

Maar het kan door je spieren komen, maar ook zeker door je wervels. Even goed naar laten kijken dus.