Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Welnee!
studentje1 schreef:En dat spuitje gaat je gehemelte in? Of in je wang ofzo.. En dat is dan eigenlijk het ergste dus? En ik hoef dus ook geen 3 dgn van werk vrij te nemen..
Ik ging daarna gewoon door naar werk (mits je geen telefoniste bent
)
amazone77 schreef:ik heb 4 maal een behandeling gehad ZONDER verdoving......raad je echt aan om MET verdoving het te laten uitvoeren,de 5e behandeling met verdoving laten doen en heb toen echt niks gevoeld.
die 4 keer daarvoor zat ik te janken in de stoel......de L van een tandarts zij tegen mij dat hij het niet kon verdoven........heb het 4 maal zo toegelaten,en de laatste keer mocht hij er van mij alles uittrekken,was er helemaal klaar mee,toen ging hij toch maar over op verdoven pfffff wat was dat een verschil zeg.
succes,komt vast goed hoor.
nightlover schreef:Ik kreeg zo'n 2 jaar geleden een ontsteking in mijn mond .
Het begon met een bultje op mijn tandvlees !
Al snel werd er 1 kant van mijn gezicht super dik , ook had ik moeite met slikken .
Mijn gezicht werd er gewoon scheef van en het zelfs zo erg dat mijn ouders dachten aan een lichte beroerte .
Na een bezoek aan de dokter werd ik door verwezen naar de kaakchirurg .
Deze verdoofde mij en maakte de bult open met een soort van nijptang .
Ben niet kleinzerig maar mijn vader hoorde me krijsen op de gang .
Er zit nu nog een soort open plek in mijn mond waar elke keer als ik op druk een soort van gele kakkederrie uit komt !
Heb dus ook een verwijzing gekregen voor de tandarts om een wortelkanaal behandeling te ondergaan maar ben er zo van over mijn toeren geraakt dat dat feest dus niet meer doorgaat .
En het rare is : De tandarts ziet het niet eens en ik hou lekker mijn mondje
IKbenEllen schreef:amazone77 schreef:ik heb 4 maal een behandeling gehad ZONDER verdoving
Jezus, wat is dat voor beul![]()
Zou accuut een andere tandarts zoeken

rbakker schreef:@nightlover: Soms valt t niet zo op.. of je hebt zo'n tandarts als de TS??
studentje1 schreef:En dat spuitje gaat je gehemelte in? Of in je wang ofzo.. En dat is dan eigenlijk het ergste dus? En ik hoef dus ook geen 3 dgn van werk vrij te nemen..
de verdoving is het het meest vervelend! van de rest voelde ik niets, en heb er al 3 gehad, en ik ben echt een mega mietje