Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. 
Chantal___ schreef:Klinkt als reuma? Ik zou even langs de dokter gaan.
InekeH87 schreef:Het kan ook een vorm van jicht zijn. Ik heb er zelf ook last van. Bij koude houden mijn knieen, polsen en schouders er al snel mee op. Mijn knieen heb ik nu als ik achter de computer zit in een swing hangen. Mijn schouders en polsen doe ik niet veel aan, gewoon de pijn verbijten. Verder helpt de voltaren emugel een beetje en gebruik ik ook wel eens die zelfverwarmende gels. Erg prettig als het heel koud is.

kally schreef:Mijn moeder heeft ook al wat jaren last van haar vingers, en is begonnen met Omega 9, maar op een
gegeven moment werdt het toch weer wat erger en toen is haar aangeraden om Duivelsklauw-kruid
te gaan gebruiken en dat werkt erg goed bij haar.
Dus als het niet medisch is, kun je dat proberen, bij de Tuinen en reformwinkels te koop.
In ieder geval veel sterkte.....
Manon_V schreef:Chantal___ schreef:Klinkt als reuma? Ik zou even langs de dokter gaan.
Hmm dat vind ik wel een erg snelle conclusie eiig... ik wil nog even wachten met naar de dokter gaan maar de eerst volgende keer dat ik bij de fysio ben ga ik het hem sowieso even voorleggen.
. Plus Reuma speelt heel erg in de familie dus daar schiet me hoofd meteen naar
. 
Chantal___"
[quote="Manon_V schreef:Chantal___ schreef:Klinkt als reuma? Ik zou even langs de dokter gaan.
Hmm dat vind ik wel een erg snelle conclusie eiig... ik wil nog even wachten met naar de dokter gaan maar de eerst volgende keer dat ik bij de fysio ben ga ik het hem sowieso even voorleggen.
. Plus Reuma speelt heel erg in de familie dus daar schiet me hoofd meteen naar
.[/quote]Dwyne schreef:ZOu het voor de zekerheid laten nakijken voordat je met vanalles gaat smeren wat misschien het niet beter maakt...heb zelf een vorm van reuma in een van mijn polsen en met dit weer wordt ik niet vrolijk...Zodra het vochtig en kouder wordt is die stukken stijver en heb ik er pijn aan. Verkrampen gebeurd ook zeer regelmatig.
Vragen kan nooit kwaad bij de huisarts, is niet normaal namelijk dat je daar last van krijgt...
Woestein schreef:Ik heb het zelf heel erg in mijn handen..
Zo erg dat ik zelfs wel eens mijn vingers in tape om de gewrichten rust te geven.
Dokter kan niets vinden en wimpelt me af met rust..
Dus ja dan maar tanden op elkaar en door gaan.
Zal me eens verdiepen in Duivelsklauw-kruid.
Pascal schreef:Ik heb dat ook altijd, heel erg vervelend en vooral doet het heel erg veel pijn.
Ik ben ook doorgestuurd naar de reumatoloog, gelukkig had ik geen reuma maar wel fybromyalgie!

MiSz_SaNdY schreef:ik heb dus nu ook al 3 weken last van mijn pols en morgen maar s naar de dokter
zal mn uitslag hier plaatsen omdat ik denk dat t hier wel mee te maken kan hebben zoals: gewrichtspijn,reuma of jicht

lianne125 schreef:krijg heel snel last van mijn rug en nek als het wat kouder is. heb chronisch last van mijn rug dus dat speelt ook mee. ik gebruik een soort gel waarmee je je spieren lekker warm houdt. dit helpt wel goed. maar verder ben ik eigenlijk nooit helemaal pijnvrij.

Was 14 toen ze het ontdekten en dan moeten uitleggen dat je de rest van je leven last van je hand gaat houden en je functieverlies alleen maar erger gaat worden met gevolgen als vastzetten van je hand e.d. is dan niet echt lekker nieuws... Gelukkig heb ik het goed kunnen vertragen door op tijd rust te nemen en af en toe een brace om en ruim anderhalf jaar niet paardgereden (doe ik nu wel weer dagelijks
) en dat gaat eigenlijk heel goed!
tessa_brian schreef:Ik krijg als het koud word ook altijd last van mn knie en rug.
Komt van oude blessures...
Ik werk ook met steunbandjes en als het heel erg word wil een warme douche ook wel eens helpen bij mij.
Manon_V schreef:Chantal___ schreef:Klinkt als reuma? Ik zou even langs de dokter gaan.
Hmm dat vind ik wel een erg snelle conclusie eiig... ik wil nog even wachten met naar de dokter gaan maar de eerst volgende keer dat ik bij de fysio ben ga ik het hem sowieso even voorleggen.InekeH87 schreef:Het kan ook een vorm van jicht zijn. Ik heb er zelf ook last van. Bij koude houden mijn knieen, polsen en schouders er al snel mee op. Mijn knieen heb ik nu als ik achter de computer zit in een swing hangen. Mijn schouders en polsen doe ik niet veel aan, gewoon de pijn verbijten. Verder helpt de voltaren emugel een beetje en gebruik ik ook wel eens die zelfverwarmende gels. Erg prettig als het heel koud is.
Jicht,, daar zal ik eens wat info over zoeken, weet niet echt wat dat inhoud
Maar bedankt voor je tip over van die gels,, dat zou ik weleens uit kunnen proberen.kally schreef:Mijn moeder heeft ook al wat jaren last van haar vingers, en is begonnen met Omega 9, maar op een
gegeven moment werdt het toch weer wat erger en toen is haar aangeraden om Duivelsklauw-kruid
te gaan gebruiken en dat werkt erg goed bij haar.
Dus als het niet medisch is, kun je dat proberen, bij de Tuinen en reformwinkels te koop.
In ieder geval veel sterkte.....
Dankje!
Dat kruid,, wat is dat voor iets? hoe gebruik je het, wat voor werking enzo?

MiSz_SaNdY schreef:hoi ik ben dus bij mijn huisarts geweest
bij is het waarschijnlijk het gewrichtje tussen je 2 bitten die naar je pols lopen maar dat duurt 6 weken dus als t over 3 weken niet over is weer erheen
ik denk zelf iets anders omdat ik echt geen rare beweging of iets heb gemaakt
het is ook vandaag minder haha heb ik altijd als ik eindelijk na veel zeuren van mn mannetje naar de dokter ga