Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na een operatie waarbij mij linker eierstok is verwijderd....de rechter deed al niks meer.flyfly schreef:Ik kan niet wachten tot het zover is. Ik ben dat gesmeer zo vreselijk zat. Hoe eerder hoe beter.
geerke schreef:ik snap niet waarom ze mij hebben afgelevert met baarmoeder....ik heb dat ding nog nooit gebruikt en heb er alleen maar last van.
flyfly schreef:Ik zit nu op de 26e dag vanaf de eerste dag gerekend van mijn vorige menstruatie. Daarvoor was het 26 dagen en daarvoor meestal 23. Ik hoop dat het dit keer wegblijft en het liefste dan voorgoed. Daar heb ik wel een paar opvliegers voor over!!!!
opvliegers zijn ook geen pretje..... 
. Ik heb wel al een jaar het idee ivm nachtelijk zweten (ik start onder een dekbed met sprei en eindig vaak in een nat bed met alleen de dunne sprei half over me heen terwijl ik naast een open deur en raam slaap). Bij vlagen het bloedheet en zweterig terwijl ik eigenlijk ook een redelijke koukleum ben en bij tijd en wijle niet zo vriendelijk en ietsje geirriteerd
maar omdat ik een mirena heb ben ik al jaren ongesteldloos zeg maar. Daar is het niet aan af te leiden dus. Ook wordt mijn vel steeds droger.