Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kynshiri schreef:mij interesseert het eigenlijk niet... je gaat ergens van dood tenslotte en sommige mensen nu eenmaal vroeger dan anderen...
ik vind het echt overdreven hoeveel schik ons aangejaagd wordt met allerlei ziektes enz! je rijdt toch ook nog steeds in een auto, hoewel je weet hoeveel mensen daarin jaarlijks sterven?
kynshiri schreef:mij interesseert het eigenlijk niet... je gaat ergens van dood tenslotte en sommige mensen nu eenmaal vroeger dan anderen...
ik vind het echt overdreven hoeveel schik ons aangejaagd wordt met allerlei ziektes enz! je rijdt toch ook nog steeds in een auto, hoewel je weet hoeveel mensen daarin jaarlijks sterven?
, wel in thailand icl hartfilm, bloed onderzoek, echo bovenbuik, mamografie, scan van mijn koppie, en uitstrijkje, en ook mijn rare afwijkingen vonden ze aar terug in DNA onderzoekje HLA-B27. plus dat ik drager ben van MLD daar hebben ze hier maanden naar gezocht, daar slechts 1 dag
K heb er ook wel is aangedacht ook al ben k nog heel jong, maar t kost me toch veel te veel.