Ja.. Vage titel, I know.
Maar ik heb hier de laatste tijd last van. Tot nu toe is het elke keer op stage geweest en gelukkig elke keer als ik dus net in mijn stoel achter mijn bureau zit.
De eerste keer was het enkel dubbel zien en plotseling licht in mijn hoofd worden. (Lees, ik zag dus dubbel, niet scherp en alles ging draaien). Toen ik mn ogen dicht deet en mijn handen voor mijn gezicht hield trok de duiseling weer weg. Niets aan de hand verder.
Nou is het nog een paar keer gebeurd, maar het lijkt wel of het erger word.
Gister had ik het weer. Ineens werd ik super duiselig en licht in mijn hoofd.
Ik heb een groot beeldscherm op stage dus ik keek op dat moment naar de rechterboven hoek van mijn scherm. En ineens zag ik die hoek zegmaar 2x. Het ene beeld was gewoon het normale beeld, maar het 2de beeld was 90 graden gedraait. En nog voor ik bezefte dat, dat niet helemaal normaal was, zakte ik ineens weg naar links. En dat is dus de laatste tijd vaker gebeurd.
Het is net of ik flauw val met mijn ogen open. Ik kan het niet tegen houden, mn hele lichaam word slap en ik zak zo in elkaar. Alleen zie ik dus wat er gebeurd en ben ik me hier ook bewust van
.Net of iemand aan een touwtje trekt in mijn hoofd en ik ineens omgetrokken word..

Als ik dan mijn ogen dicht doe + mijn handen voor mijn ogen houd lijkt het nog even of ik in een draaimolen zit en dan trekt het weer weg.
Je ziet ook niets aan me, en ik voel me verder ook gewoon goed.
Alhoewel ik gister de rest van de dag wel draaierig was en licht in mijn hoofd. (Het was gister overigens ook een erg emotionele dag, misschien dat het ook daar door komt dat ik niet lekker in mijn vel zat gister).
Ik heb overigens wel altijd gewoon gegeten als het gebeurd, dus daar heeft het niet mee te maken. Ik ben daarvoor ook nooit te snel opgestaan. In principe zit ik de hele dag achter een bureau namelijk.
De eerste keer riep ik nog keihard WOOOOW! omdat ik ervan schrok. En toen zaten mijn collega's me heel raar aan te kijken. Je ziet dus niets aan me, en het valt ook niet op als het gebeurd aangezien ik niet dramatisch van mijn stoel val, of voorover op mijn bureau klap. Eigenlijk zak ik altijd even weg in mijn stoel, en dan gaat het na een of 2 minuten alweer.
Het is nu denk ik in 2 weken 4 of 5 keer gebeurd. Dus ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Mijn ouders zijn nu op vakantie dus kan het ook niet aan hun vragen
. Als het aanhoud ga ik naar de huisarts, maar ik wou toch weten of iemand hier weet wat het is. Want ik vind het raar
.Bedankt alvast!
. Toevallig heb ik mijn autorijles voor vanavond al af moeten zeggen ivm een condoleance..

. Alles wat jou nu opvalt wat je normaal niet hebt zou ik maandag aan je HA doorgeven. Maak desnoods een lijstje