Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

delerium schreef:Ik denk dat mensen zelf het werk van artsen erg moeilijk maken en al snel bij een wissewasje het liefst helemaal binnenstebuiten gekeerd worden. Overdrijven van klachten is voor veel te veel mensen veel te normaal, waardoor het voor artsen denk ik al gauw moeilijker is het kaf van het koren te onderscheiden.
) Hoeveel pech kan iemand hebben?!??!?!?! En dat omdat een huisarts haar 'gewoon' naar huis heeft gestuurd........................... orienta schreef:ik ging eens naar de dokter met pijnklachten als buikpijn,misselijk flauwvallen.
de dokter was er van overtuigd dat ik galstenen had en dat het vanzelf wel over ging
week later bleek ik elf weken zwanger
patos schreef:orienta schreef:ik ging eens naar de dokter met pijnklachten als buikpijn,misselijk flauwvallen.
de dokter was er van overtuigd dat ik galstenen had en dat het vanzelf wel over ging
week later bleek ik elf weken zwanger
Misschien had de arts ingeschat dat je dat zelf wel zou kunnen bedenken en dat je zo'n vermoeden ook aan hem/haar zou vertellen? Ik bedoel, over het algemeen word je ook niet zomaar zwanger.
orienta schreef:patos schreef:
Misschien had de arts ingeschat dat je dat zelf wel zou kunnen bedenken en dat je zo'n vermoeden ook aan hem/haar zou vertellen? Ik bedoel, over het algemeen word je ook niet zomaar zwanger.
misschien zou je niet meteen je conclusies moeten trekken
als ik een spiraal heb ga ik er niet vanuit dat ik zwanger ben en een huisarts moet toch wel het verschil kunnen zien tussen een zwangersschap en galstenen lijkt mij