Ik krijg binnenkort een corset(Ik weet niet of je het zo schrijft)
Mijn vraag is dus: Hebben mensen hiermee ervaring? & Doet het pijn?
Ik heb een jaar erover na gedacht of ik het wel zou doen.. Van de week de beslissing genomen

Gr.Michelle
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar helaas niks werkt.. Ik moet 16 oktober weer terug naar mijn Revalidatie arts en ga het dan voorstellen dat ik toch graag voor de Korset kies!
Gothic_TeZZy schreef:Oke, je zegt zelf al dat je van jezelf niet rectop kunt lopen van de pijn. Als je dus een korset hebt, zul je 'gedwongen' worden om in een bepaalde houding te lopen..
Ik weet niet of je een beugel hebt/hebt gehad.. Ongeveer hetzelfde idee, de beugel corrigeert je tanden, een korset (of brace) corrigeert je rug (of andere dingen)..
Ik ben zelf 17, heb er eentje gehad, erg pijnlijk. En aangezien het niet heel erg hielp heb ik er maar een half jaarte mee gelopen, het was voor mij te pijnlijk.. Ik ben toen fysio gaan doen, veel sporten om spiergroepen aan te sterken en inmiddels kan ik rechtop lopen en zitten (stil staan wil nog niet echt)
Duurt het lang voordat je hem krijgt?
Jij weet 't zelf natuurlijk 't beste! 

Laat je ons weten hoe 't verder gaat?
Maar ik loop niet gigantisch krom ofzo.. 

Ginootje schreef:Hannah: Mijn rug zit inderdaad vast.. Dat trainen onder fysiotherapie heb ik ook al gedaanmaar helaas niks werkt.. Ik moet 16 oktober weer terug naar mijn Revalidatie arts en ga het dan voorstellen dat ik toch graag voor de Korset kies!
Gothic_Tezzy: Daarom ik moet ook gedwongen worden! Met woorden helpt het helaas niet.. iK heb ook een beugel gehad en weet hoe het voelt haha![]()
Ik wil mijn rug ook liever niet intape.. Het lijkt me erg pijnlijk
. Ik ben behandeld met Cupping en naaldjes. 1ste keren zag mn rug behoorlijk blauw van de cupping. Spieren werden werkelijk losgetrokken. En werkelijk na 4 keer was de pijn zo goed als over. Ik kon weer rijden, zitten, liggen, alles eigelijk.
Nu paar jaar later, nog altijd weinig pijn. Nu weer een heel stressy periode gehad, waardoor alles wel wat vast zit, dus ik ga wel nog een keertje langs
maar ongelooflijk wat dit al gedaan heeft. Ik liep ineens zonder probleem recht, zat weer recht.