Sinds een tijdje heb ik ineens last van futloze dagen. er is helemaal niks verandert aan mijn dag/eet/slaap patroon, maar heb hele dagen geen zin om wat te doen.
In de morgen kan ik mijn bed niet uitkomen, voel me overdag niet moe, maar gewoon geen zin om wat te gaan doen.
's avonds kan ik normaal slapen. Eerst dacht ik dat ik gewoon op tijd naar bed moest (ga normaal rond 11 uur) maar toen ik om kwart voor 10 in bed lag heb ik een hele nacht wakker gelegen.
Ik sta iedere dag half 8/ 8 uur op. Ook al heb ik niks te doen die dag.
Meestal kom ik eind van de dag pas op gang, maarja daar schiet ik ook niks mee op.
Heb wel zin om iets te gaan doen en dingen uit te pluizen, maar om me ertoe te zetten wordt ik al futloos van...

Nu heb ik nog een hoop te doen, en ik moet over een half uur al op de fiets zitten omdat ik om 4 uur les heb. Van het idee wat ik allemaal nog moet doen wordt ik al moedeloos, terwijl het allemaal simpele dingen zijn.. (kamer opruimen, vaatwasser leeghalen etc)
Heb ik gewoon een schop onder mijn kont nodig om een hele dag is flink bezig te zijn van 's morgens tot 's avonds, of zijn er meer bokkers die dit herkennen?

Nee hoor, heel herkenbaar, heb bijna elke donderdag zo'n dag
)

Daardoor had ik geen zin om dingen te doen, en juist omdat je er geen zin in hebt, zie je er erger tegenop, en doet sommige dingen ook niet omdat je er geen zin in hebt, en dan word het allemaal juist erger..