Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar vaak zijn die houdbaarheidsdata echt wel met wat extra veiligheid opgezet. Er veranderd niet ineens na 2 maanden iets miraculeus aan het werkzame stofje lijkt me..

Apple schreef:Dat kan prima hoor. Met medicijnen kun je alleen hebben dat het een iets verminderde werking heeft, maar verder niet.
Bubble_Gum schreef:Ik kan nu niet meer bij de buren aanbellen. Mn moeder is nog niet thuis en mn vader slaapt al lang.
Ik kon op internet niets vinden. Maar ik twijfel. Maar kanzo echt niet slapen. Alles klopt en doet echt pijn. Na die vullingen is het veel erger geworden ervoor had ik niets aan pijn
IK had de bruis toen gekregen voor een kies die eruit moest maar wat toen niet kon en pas na het weekend
Apple schreef:Dat kan prima hoor. Met medicijnen kun je alleen hebben dat het een iets verminderde werking heeft, maar verder niet.

Lous schreef:Over Aspirine gesproken, daar maken veel mensen de fout mee als ze als pijnstilling om een aspririentjes vragen. Asperine zijn namelijk bloedverdunners en niet iedereen mag die innemen..
Even een beetje off-topic, maar als we het toch over medicijnen en pijnstilling hebben.
Lous schreef:Er staat niet voor niet eens THT datum op