Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Neem dan in plaats van bv gewone yoghurt van die halfvolle vanilleyoghurt. Dan heb je toch iets zoets bij je muesli.

criollolover schreef:oke, ik ben 167, was 80 kilo, ben nu 64 kilo. daar heb ik een half jaar over gedaan. mijn kleding heb ik nu 2 maten kleiner.
hoe heb ik dat gedaan?? door te eten!! wat? veel produkten vervangen door light produkten. geen suiker meer!! dus eventueel zoetjes. gewoon brood met mager beleg, veel rijstwafels( alleen die van de albert hein) met milner kaas( heerlijk) met tomaat komkommer, eet je je daar maar vol mee, lekker hoor, avondeten, alleen nog maar rund vis of kip en grote hoeveelheden samen met veel gekookte groene groente. ( witlof, broccoli, bloemkool, sperciebonen, etc) het vlees bak je in light boter, doe je in stukjes, dan gooi je de groente in de koekepan bij het vlees in, ff meebakken en tada je hebt werkelijk een bord vol eten.eet je helemaal vol hiermee dan heb je niet veel honger avonds. ik drink nooit water!! drink alleen sinas light( eigen merk albert hein, prima spul)
zo ben ik 16 kilo afgevallen, af en toe moet je ff doorzetten, maar dat is logisch als je wilt doorzetten. ik had alles al geprobeerd in 15 jaar. niets hielp. maar dit wel.
succes, en oh ja, ik ben niet speciaal gaan sporten erbij...ik werk gewoon overdag en 's avonds paardrijden.
marleen_usar schreef:Ik doe de kholydraten leefwijze,ik noem het leefwijze want dat is het eigenlijk ook.Ik ben flink afgevallen en ook wordt je veel smaller.Soms denk je een dag niks te zijn kwijt geraakt blijk je toch weer een stuk strakker te zijn geworden.Het is goed vol te houden en je mag zat lekkere dingen eten.Er is ook nog niemand geweest die door deze levenwijze niet is afgevallen.
Biieniie schreef:muesli vind ik niet te eten.. ik at 100 gram cruesli sochtends (290 kcal ong) naar 40 gram ( 155 kcal) en mijn honger gevoel begint rond dezelfde tijd op te zetten..
Maargoed je zou toch denken omdat ik behoorlijk wat sport en verbrand dat er toch wel wat gewicht af zou moeten gaan, ondanks dat mijn lichaam het meteen gaat opslaan als reserve.. De reserves worden toch ook weer aangesproken omdat ik meer dan 1000 kcal verbrand op een dag..