Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan zijn door de homeopatische korreltjes die ik nu krijg, ter versterking van pezen en banden etc.
) Alleen raad ik je niet aan deze methode te testen... Noukie schreef:Ik kreeg inderdaad hetzelfde verhaal `nou, nu moet je het dus zo zien, het is chronisch, de enige opties zijn pillen of pijnpoli´.
Dan wil je idd de pillen wel proberen, want pijnpoli vind ik echt helemaal niks.. Komt op mij ook beetje over als een zenuw sneetje bij een paard.. En alweer, omdat de dokters het niet weten (want daar komt het op neer) gaan ze maar zenuwen doodbranden, dan voel je het tenminste niet

[/quote]WhiteRose schreef:Zou me toch bijna afvragen waarom je dan naar een arts ging... Dat ze iets niet weten en toch proberen de klachten aan te pakken, das niet omdat de buurjongen dat zo leuk vindt.. Das omdat jíj klachten hebt. Niet meer gaan dus, want ze doen het niet om je te pesten
TS: Hoelang heb je die hoofdpijn al? En ik vind de belasting die je je lijf geeft met bergen paracetamol toch wel hoog, persoonlijk. Wie weet, ben jij niet iemand die er bijwerkingen van krijgt..
Is inderdaad wel de méést belachelijke reden ooit die een mens gehad kan hebben om naar een arts te gaan. 
Noukie schreef:[Oh, dus als je paard kreupel is doe je ook maar gewoon een zenwsneetje, liever dan te kijken waaróm hij kreupel is?![]()
Proberen klachten aan te pakken, prima, maar de methodes waar zij mee komen zijn wel vrij drastisch en niet helemaal zonder risico, dát gaat me wel erg ver als ze zomaar in het wilde weg wat gaan gokken.
Ik ging naar een arts om de oorzaak te vinden en aan te pakken, gek heIs inderdaad wel de méést belachelijke reden ooit die een mens gehad kan hebben om naar een arts te gaan.
En: als zij moeten zeggen "wiplash" dan mag jij zelf regelen dat daar een fijne behandeling voor komt - ze zullen je dankbaar zijn. 

Los daarvan, jij zegt je behandeling op - het is en blijft jouw lijf, dus zinloos om daar een arts op aan te vallen
Noukie schreef:edit, nevermind, als jij denkt dat jij over me kan oordelen omdat jij exact weet hoe vaak ik welke artsen heb gezien en hoeveel second opinions, dan moet je dat ook vooral lekker doen. En dan vooral mij kortzichtig noemen