de tandarts waar ik nu zit is echt ontzettend lief, echt een schat van een vent en ik vertrouw hem helemaal, ik ging er in april voor het eerst heen, ik had een aantal gaten en van me vorige tandarts nog erg veel pijn aan een kies linksonder, ik kauwde dus nooit met me linkerkant. verder had ik nergens last van.
Na de eerste behandeling kreeg ik pijn, terug gegaan en kies was te hoog, bijgeslepen.... Vervolg afspraak was aan de rechterkant, daar waren er een aantal gedaan en ik bleef pijn houden op een moment zo erg dat mn zenuwen zelfs mn oor begon te irriteren en dat zelfs 800 mg ibuprofen het maar 2 uur hield.
Ik ben terug gegaan, ik kreeg met spoed een wortelkanaal behandeling aan de bovenkant na een koudtest maar ook bij 2 kiezen aan de onderkant kon ik wel huilen van de pijn bij die koudtest maar omdat de bovenste het ergst was (was er 1, onder 2 en allemaal gevuld bij deze tandarts) daar de wortelkanaal op uitgevoerd, daarna verdween de zenuwpijn door me hele rechterkaak, maar ik bleef pijn houden, weer terug, me achterste kies zat veel te hoog en dat veroorzaakte drukpijn, nu maanden verder na me eerste wortelkanaal is de kies nog steeds pijnlijk en niet genezen, ook de onderkant de 2 kiezen doen zoveel pijn dat ik geen voedsel, of vloeibaar erop kan verdragen, ook komen in vlagen weer die zenuwsteken, soms 5 minuten, soms een half uur, maar ik weet allang dat dat dus wéér fout zit en de hele rechterkant opnieuw gedaan moet worden met misschien wel weer 2 wortelkanaal behandelingen...
Mn linkerkies heeft inmiddels ook een wortelkanaal behandeling gehad, die is wel genezen, blij toe, anders at ik nu nog steeds met mn voortanden. ik ben echt al meer dan 12x terug geweest in een paar maanden tijd, omdat of me kies ontstoken was, ik pijn bleef houden, of omdat em vullingen te hoog of te scherp waren, en hoe lief hij ook is, ik denk toch echt dat hij wat verkeerd doet, want ik heb nog nooit zoveel last van me mond gehad.
Nu is me zusje er ook geweest, en die heeft helaas hetzelfde probleem, niet zo erg, maar ook haar wortelkanaal behandeling geneest niet en doet nog erg veel pijn...
ik moet nu dus wéér opzoek naar een nieuwe tandarts maar weet niet waar ik moet beginnen, ik voel me best schuldig want deze tandarts heeft echt het beste met me voor.. hij doet het alleen gewoon niet zoals het hoort..
iemand nog meer zoveel problemen gehad? ik ben nu toch wel op een punt dat ik zeg trek die 2 rechtsonder er astublieft uit, maar ik heb een jonge mond en dat is gewoon doodzonde.
ik baal.

ik ben 2x terug geweest omdat na het vullen de zenuwen zijn gaan ontsteken, (daarna kreeg ik trouwens een rubberdoek in mn mond om alleen die kies bloot te laten, zodat er geen bacterieen oid konden komen) en ik ben vaker terug geweest omdat kiezen te hoog of te scherp waren 
mn mond zit ook helemaal onder de wondjes