Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en wat bij mij heel erg hielp was: slok water, pilletje door je lippen naar binnen duwen (desnoods even door de middenbreken), hoofd naar achterbrengen (dus met je neus de lucht in wijzen) en dan doorslikken.Nijn schreef:Waarom leg je dat ding dan op het einde van je tong?
Glas water bij je mond houden, paracetamol in je mond en snel doorslikken
En anders een iboprofen gebruiken

schorppie schreef:Je kan tegenwoordig ook paracetamol in smelttablet krijgen, lekkere bosbessensmaak.
Maar anders doe ik altijd vla op een lepel, daar de paracetamol indrukken. De volle lepel vla in mijn mond en direkt doorslikken. Dat gaat eigenlijk altijd goed.

kathe_blanco schreef:schorppie schreef:Je kan tegenwoordig ook paracetamol in smelttablet krijgen, lekkere bosbessensmaak.
Maar anders doe ik altijd vla op een lepel, daar de paracetamol indrukken. De volle lepel vla in mijn mond en direkt doorslikken. Dat gaat eigenlijk altijd goed.
waar kun je die kopen dan gewoon bij de kruidvat ofzo ??
Hannah_Menno schreef:verootjoo schreef:waarom zou je ibuprofen nemen tegen hoofdpijn. Ibuprofen is een NSAID, ontstekingsremmer dus...
Toch ook tegen pijn?Ik slik ze voor mijn hernia...
Edit:
Daar zit wel degelijk een ontstekingsreactie bij, bij hoofdpijn niet. Rienn schreef:Ik los ze altijd op in water, het maakt mij ook niet uit of ze echt ranzig zijn. Heb geen andere keus, ik durf ze niet heel door te slikken. Ben toen ik nog jonger was bijna gestikt in een snoepje.. Sommige lossen het ook wel op in water met limonade, zodat je de bitteresmaak niet proeft.. En heb ook eens gehoord dat oplossen beter is dan heel doorslikken...