Snurkende vriend, grrr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gimli_

Snurkende vriend, grrr.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 17:53

Ik word er helemaal hysterisch van, doe geen oog dicht en eindig meestal op de bank.
Ik kan slaan, schoppen wat ik wil, kan 'm makkelijk op z'n zij draaien maar binnen 2 minuten ligt-ie weer op z'n rug.
Eerder in slaap vallen lukt ook niet, want hij slaapt zodra z'n hoofd 't kussen raakt.
Zijn er dingen die daadwerkelijk helpen tegen dat gesnurk?
Wil ook best oordopjes proberen, maar vraag me af of ik bij goedwerkende oordopjes m'n wekker nog hoor?

Wie helpt mij van m'n slapeloze nachten af? :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Snurkende vriend, grrr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:54

De drogist heeft zat dingetjes tegen snurken. Vooralsnog zou ik naar de dokter gaan, snurken heeft vaak een medische oorzaak.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:18

oowww die van mij doet het ook zo erg :D
Hij heeft nu van die dingen die in de neus moeten, het verwijdt zn neus zeg maar.
Helpt super!

Enneh....hij ruilt wel vaak van bed met mn dochter :D
Kan hij lekker snurken en ik lekker slapen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:20

Mijn ex snurkte ook zo vaak. En als hij niet snurkte, praatte hij de hele nacht door. :+
Gek he, dat ik nooit bij hem wou slapen. :P

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:21

:D Didgeridoo leren spelen schijnt te helpen.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:47

Anne_GTI schreef:
:D Didgeridoo leren spelen schijnt te helpen.

En dan snurkt je vriend niet meer, maar lig je wakker van dat geluid :+ En slapen lijkt me ook lastig tijdens het didgeridoo spelen :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:48

mijn vriend doet dat ook wel eens dan sla ik en is het gelukkig over, maar dan gaat ie liggen praten.. :+

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:54

hihihi hier ben ik de schuldige :+
Ik snurk dat het een lieve lust is, en schrik er af en toe zelf wakker van. Vriendlief is de wanhoop nabij... De oordoppen overstem ik. Breathe-right van de drogist helpt wel iets, maar irriteerd zodanig dat ik ze er 's nachts afpulk. Het maakt voor mij zelfs niet uit hoe ik slaap, ik snurk toch wel... :z Oh ja het zijn bij mij periodes, ik kan soms ook nachtenlang niet snurken, maar als ik los ga ~~}>
Dus als er iemand tips heeft, graag....

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:59

partnerruil met TS? Kunnen jullie tegen elkaar aan liggen snurken. ;) Jij met de partner van TS en zij met jouw partner. kan iedereen weer lekker slapen.
Zonder gekheid. Ze zeggen wel eens dat een boel alcohol ook het snurken verergert. En anders slaaptabletten nemen, zodat jij wel lekker slaapt en je snurkende partner niet hoort. Ik weet niet of de slaaptabletten helpen en of je 's morgens niet heel duf wakker wordt. Het is maar een idee.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:39

Met een shirt laten slapen en dan op zijn rug een tennisbal met een elastiekje er omheen, hij gaat gegarandeerd niet meer op zijn rug liggen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:58

Dat van die didgeridoo is toch iets wat ze in Nijmegen aan het onderzoeken zijn. Doordat je een bepaalde ademhalingstechniek moet toepassen om er geluid uit te krijgen schijn je bepaalde spieren in je keel te trainen. Wat getraind is hangt niet dus kan ook niet gaan trillen wat het snurken veroorzaakt.

:D Ik snurk ook weleens. Als ik drank op heb of tegen een fikse griep aanzit.

Samen met mijn broer hadden we altijd de rustigste plekjes op de camping bij evenementen. :+
Het is wel knap genant als je de rits van je tent open doet en er staat verwachtingsvol een hele drom mensen te kijken wie er 's nachts allemaal dat kabaal produceerd. :o

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:01

ik heb ook zo'n oerwoud omzagend monster naast me in bed, dus ik volg dit mee. Als iemand degouden tip heeft GRAAAAG

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:02

Haren uit zijn been trekken helpt ook heel goed, een paar keer en ze draaien niet meer om }:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:05

Bij mij werken herriestoppers goed. Ik blijf de hoge geluiden (telefoon, wekker) horen, maar het zware ademen en snurken niet. Echt hard snurken hoor je nog wel.
Mijn vriend heeft een neusoperatie gehad, maar helaas. Hij heeft er wel baat bij (meer lucht), maar niet wat betreft het snurken.
Met oordopjes gaat het goed, anders waren het echt twee slaapkamers geworden := Scheelt mijn vriend een hoop duwen en voeten van mij tegen zijn rug :o

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:05

CynthiaV schreef:
Haren uit zijn been trekken helpt ook heel goed, een paar keer en ze draaien niet meer om }:)

_O-

Ik slaap met van die gele flexibele oordopjes en word gewoon wakker van de wekker :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:07

Mitxa schreef:
Ik slaap met van die gele flexibele oordopjes en word gewoon wakker van de wekker :)

Die heb ik dus ook :j

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 06:31

Er zijn spray's te koop tegen het snurken. Werken prima hoor.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:18

heb ook zo'n vriendje gehad. Ik had hem gevraagd of hij wilde wachten met slapen tot ik sliep .. want dan had ik er geen last van. Dat wilde ie wel voor me doen , ik slaap ook altijd heel snel. Maar ja, die zag ik alleen in weekenden.. dus voor jou zal het geen optie zijn. Inderdaad spray's , klemmetjes, doppkes of langs de huisarts gaan lijkt me het beste.. Succes!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:20

hier nog zo'n bomen hakker !!

niets helpt bij hem .
bij nu bij de kno arst geweest met hem , 4 november mag hij daar nachtje slapen .

gaan ze kijken waar het vandaan komt , en wat ze eraan kunnen doen .
ik wens je veel succes .

slaap nou al 17 jaar naast een snurker , ik weet wat het is !!

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:25

hier nog een slachtoffer :(
Hij snurkt enkel als hij op zijn rug ligt, dus kun je proberen een squash-balletje te naaien in zijn pyama ter hoogte van zijn rug. Als hij dan draait doet dat balletje pijn en draait hij automatisch terug op zijn zij. Het schijnt te helpen, wie weet! Ik zal het enkel doen als ik echt de wanhoop nabij ben, nu kan ik hem nog wel de baas!

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:36

gouden tip :D

Nou ja hier zaten we tegen echtscheiding aan na anderhalve week samenwonen :+
En het werkt nog steeds :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:02

Zoals hier vaker word gezegd, zoek een medische oplossing. Bestreid de symptomen niet, maar de oorzaak.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:03

Ik ken het heeeeel goed,

Mijn vriend zaagde hele oerwouden om.

Nu we een ander bed hebben is het ''over''.
In ieder gevel niet meer zo veel.

(behalve als hij een (aantal) biertje(s) heeft gedronken dan is het weer zover.)

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:24

Jockey_my schreef:
Ik ken het heeeeel goed,

Mijn vriend zaagde hele oerwouden om.

Nu we een ander bed hebben is het ''over''.
In ieder gevel niet meer zo veel.

(behalve als hij een (aantal) biertje(s) heeft gedronken dan is het weer zover.)

o erg he , als die van mij gedronken heeft komt hij het bed niet eens in .

meestal gaat hij p vrijdag wat drinken , nou zondag mag hij pas weer naast me liggen .

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:56

Ooh ook ik heb dit gehad bij huidig manlief :o . Ik heb een keer gehoord van iemand dat ik eens zo en zo moest doen als ie weer begon te snurken...

En dat is:

Zodra je vriend/man begint te snurken...Pak dan vervolgens zijn arm (maakt niet uit welke) en buig dan vervolgens zijn pols om. En daar bedoel ik mee, de hand gewoon normaal recht en dan zo achterover buigen.

Dit heeft bij mij zeer zeker geholpen heb absoluut geen slapeloze nachten meer :D