Ben ik ook absoluut niet, mensen onthouden mij als persoon ontzettend makkelijk ook al kunnen ze er niet altijd een naam bij bedenken.Maar ik heb af en toe weer eens zo'n tijd dat ik in mijn kledingkast kijk en denk van "Dat kan niet, dat wil ik niet aan, dat is saai" en dat ik dan op misschien 1 of 2 dingen uitkom die ik nog wel aan wil. Dit gebeurt algemeen ook wanneer de seizoenen wisselen, maar ook gewoon wel eens midden in een seizoen. Gewoon saaie kleuren, of te veel hetzelfde, ik weet bv. absoluut niet hoe dat rare khaki shirtje zonder opdruk of wat dan ook in mijn kast komt en waar ik het voor nodig dacht te hebben.
Gewoonlijk loop ik dus in spijkerbroek en een shirtje, en soms is dat shirtje leuk als ik het iets bijzondere ding toevallig van de waslijn heb kunnen pielen.
Maar meestal vind ik mezelf gewoon qua kleding heel saai vergeleken bij anderen. Hoe komt het nou dat andere mensen van mijn leeftijd (mijn vrienden dan weer uitgezonderd haha
) zelfs met hele simpele dingen er toch veel leuker gekleed bij lopen? Wat is dat nou weer dan?Ook ben ik bang de "interessantere" dingen te proberen in de winkel (al pas ik ze tegenwoordig voor de grap wel eens aan) omdat ik dan gewoon denk van "ja maar dat is niets voor mij" of "dan ben ik weer te overdressed". Vooral dat laatste heb ik moeite mee, zeker omdat ik vrienden heb waarbij je al gauw overdressed bent, en dan weer op de uni bv. of in het dagelijks leven ben ik eigenlijk gewoon heel saai.
Snap er niks meer van. Wie kan me helpen?

En ik heb ook bijna altijd gewoon een skinny en strakke shirtjes aan met een vest erover heen, en dan m'n all stars.. zucht.

Knoop een leren vetertje om je nek en doe er een stoere brede armband bij en klaar.