Ik heb een zoontje van 10,5 maand, een onwijs lief vrolijk en beweeglijk kindje.
Toen hij 3 maandjes oud was begon hij heerlijk door te slapen, echt een voorbeeldkindje
Toen met 5,5 maand zijn eerste tandje doorkwam en de rest van zijn 6 tandjes in de 3 weken daarna doorkwam is het eigenlijk feest.
Hij gaat rond 7 uur half 8 heel lief slapen, hij krijgt na zijn badje even een uitgebreide kroelbeurt en vervolgens zijn fles ( papfles, pyjama papjes, rijstebloem heb alles geprobeerd) hij gaat dan ook heel lief slapen, allemaal geen probleem
Vervolgens word hij rond 1.00 wakker (soms spookt hij eerder ook, maar dan helpt het nog wel om hem even te laten huilen)en gaat dan ook echt te keer als een bezetene, als ik dan naar hem toe ga, probeer ik eerst of het helpt om zijn speentje er in te stoppen, soms gaat hij dan weer slapen en soms is hij echt ontroostbaar, in dat laatste geval geef ik hem een schone luier.. kroel even met hem en stop hem weer in bed, maar dat pikt meneer niet, hij begint dan echt te brullen, en niet zachtjes, als ik dan een paar keer zijn kamer inloop, hem even toespreek en over zijn wangetje aai en hem weer goed in zijn bedje stop dan gaat hij weer slapen om vervolgens een half uur later weer wakker te worden... soms als het te lang duurt dan geef ik hem een extra fles,want dan gaat hij wel weer lief slapen maar eigenlijk hoor en lees je overal dat dat hardstikke slecht is.. vervolgens herhaalt hij dit grapje ook om een uur of 4 welleens. dan kan ik hem toch niet weer een fles geven.. maar laten huilen werkt ook gewoon niet, hij blijft dan echt zo te keer gaan, helemaal over zijn toeren, dat kan toch ook nie goed zijn...( hij slaapt ook soms welleens een nachtje door, dus naar mijn idee ligt het niet aan honger ofzo)
weet gewoon niet meer hoe ik het aan moet pakken, en het consultatie bureau heeft ook geen goeie tips, behalve laten brullen, en dat heb ik nu al vaak genoeg geprobeerd maar dat werk echt niet...
Ik loof een beloning uit voor diegene die me mijn nachrust terug geeft

Supernanny? 
Het is een fase, gaat vanzelf over, dan kan je het beter zo aangenaam mogelijk voor jullie beide maken denk ik altijd maar. Als je allebei gestresst en vermoeid bent breng je dat op elkaar ook weer over en dat zal het slapen ook niet ten goede komen.
hopelijk vind je de gouden tip, succes!!