Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
deflin schreef:ik voel hem meestal zo hard kloppen, dat hij mijn borstkast uit komt ofzo, niet echt snel. Ben ook wel enigszins futloos, nooit ergens zin in hebben. Dus ook geen zin in een huisarts
LimaMambo schreef:deflin schreef:ik voel hem meestal zo hard kloppen, dat hij mijn borstkast uit komt ofzo, niet echt snel. Ben ook wel enigszins futloos, nooit ergens zin in hebben. Dus ook geen zin in een huisarts
dat heb ik dus ook.. woon al 2 jaar in rotterdam en mijn huisarts zit nog in zwolle.. heb er gewoon de fut niet voor om het te regelen..
ik slaap ook echt lang.. als ik op 1 uur naar bed ga word ik om 1 uur of soms nog later de dag erna wakker
ook als ik een ritme heb van half tien tot 5 werken.. altijd moe..
heb 3 jaar geleden ongeveer ook een jaar thuis gezeten ivm een depressie en ik denk dat ik daar nog lang niet overheen ben
Bizzybijtje schreef:Toevallig ook keelpijn?
duChambre schreef:Bizzybijtje schreef:Toevallig ook keelpijn?
ja ik wel!
ik volg het topic even. ik heb al maaaaanden last van vermoeidheid, en nu is het zover dat ik regelmatig meerder dagen per week 'ziek' ben (lees: duizelig, misselijk, hoofdpijn, buikpijn, regelmatig ook buikgriep)
ik probeer elke dag ongeveer 8 uur te slapen. volgens mij kan je namelijk ook moe worden van teveel slapen of onregelmatig slapen. soms houd ik het echter niet uit en ga ik smiddags nog 2 uur liggen tukken...
vorige week toch maar eens naar de dokter geweest, die verwees me naar het ZH voor een bloedonderzoek, maar daar was niks mis mee. dus binnenkort nog een keer...
. soort van gratis second opinion
ikdoemaarwat schreef:herkenbaar..........depressie's
bonkend hart, moe ,futloos, wispelturig, opvliegend,malend hoofd, dingen extra aantrekken, alles negatief zien
ik zou je aanraden om zo niet te blijven zitten maar je door een huisarts door te laten verwijzen naar een psycholoog
lijkt in eerste instantie niks (weet het maar al te goed)
maar nu na maanden begin ik er eindelijk profijt van te zien en klim ik langzaam uit het dalletje en zie ik dingen toch soms al zonniger
het hoeft natuurlijk niet te hepen maar je kan het op zn minst proberen voor 2 x toch? kijken hoe je je erbij voelt