Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandy_ schreef:Heeej,,
Ik weet niet wat dr v/d hoog en normaderm etc kosten en wat je ongeveer wilt uitgeven maar kijk eens naar de producten van de Bergman Kliniek! Verkopen ze oa bij de Douglas!
Ze hebben daar een zeer uitgebreide lijn voor verschillende huid types. Ik ben overgestapt naar dit merk en moet zeggen ik merk meteen verschil je voelt het echt. Meerdere mensen in mijn omgeving heb ik het aangeraden om daar eens bij te kijken en na de proefmonster zijn ze allemaal overgestapt naar de producten van de Bergman Kliniek.
het is niet vet en droogt je huid ook niet uit 

Mayflower_ schreef:Ik gebruik eucerin dermopirifyer. Heb namelijk ook last van een vette huid en aan clearasil etc. kwam ik niet. Nu gebruik ik de wasgel en tonic. Ik merk na 2 weken dat mijn huid echt rustiger wordt en de roodheid en pukkeltjes verdwijnen.
Ik ben ook 20 en heb er ook nog steeds last van, ook al eet ik gezond. Japke_Z schreef:Hm, ik heb zelf veel aan de 'PureCalmille Gesicht' 2-in-1 lotion van yves rocher. Dat is een reiniging zonder alcohol en die je niet hoeft af te spoelen. 's winters gebruik ik dan ook nog stralendfris dagcreme van dr. vd hoog, tegen de droge plekjes op m'n wangen en om te zorgen dat m'n talgklieren niet gaan hyperen zodra ik buiten kom. maar wat werkt is voor iedereen anders, dat is toch een kwestie van proberen.

Ffortuna schreef:Ik heb ook een gemengde huid en mij bevallen de volgende producten prima:
- L'Oreal, Pure Zone. De reinigingsgel is fijn en de gezichtscreme ook.
- Garnier Pure A, ik vind alleen de reinigingsspullen wat agressief dus ik gebruik hiervan alleen de creme (nu alleen nog maar de dagcreme maar de nachtcreme -een soort gel- is ook fijn). Dit voelt heel licht aan op je huid, ruikt lekker en bij mij werkt het goed tegen een vette huid. Overigens gebruik ik dit in combinatie met het reinigingsspul -melk en lotion- uit de Sensitive-lijn omdat dit heel 'licht' is.
- Dr. v/d Hoog, de Puur lijn (groen). Hiervan heb ik alles (masker, scrub, schuimreiniger, dagcreme), en dit bevalt me prima. Mijn huid is hierbij duidelijk een stuk minder vet en ik ben puistjesvrij sinds ik dit gebruik. Ik heb het als een pakket gekocht voor een zacht prijsje, maar ik weet dus niet precies hoe duur het in de winkel is. Ohja, de schuimreiniger maakt je gezicht niet zo superdroog, wat de meeste van die dingen wel doen. En de creme lijkt vet als je 'm opsmeert maar als je dan 10 sec wacht is dat helemaal weg. Kortom, ik ben na de 2 bovenstaande productlijnen te hebben gebruikt hierop overgestapt omdat het me zo goed bevalt.
Succes met het vinden van iets dat jij zelf prettig vindt!
), dus op zich is reinigen goed genoeg. 
Sissi87 schreef:Ptries schreef:Ik heb echt jaren lopen klooien met mijn huid. Bij mij is het echt héél erg verbeterd sinds ik producten gebruik uit de lijn van La Roche. Deze zijn verkrijgbaar bij de Apotheek.
die heb ik al is geprobeerd, maar ik vind dat niet zo fijn ruiken, haha!
Inmiddels gebruik ik spul van Clarins wat ik eigenlijk nogal duur vind, maar het is wel fijn spul. Puistjes blijf ik echter ook houden en soms wordt mijn huid aan het eind van de dag weer flink vettig...