Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en kan hij me weer opbeuren! Zo thuis ook 
) en dat ze mij ook lekker laten genieten. Want ik geef ook best gehoor aan als bv mijn vriend wel aandacht nodig heeft als hij down is. Dus dan wil ik ook dat hij mij bewust geen aandacht geeft als ik dat niet wil.
Ik heb altijd mensen om mij heen aangezien ik nog thuis woon)
).ijssnuiver schreef:Ik ben sowieso iemand die heel erg behoefte heeft aan rustmomentjes zonder mensen om me heen. Dit kunnen gewoon een paar minuten zijn en dan kan ik ook in staat zijn iedereen te negeren.
Nu even terug naar je vraag, als ik een keer niet lekker in me vel zit of me erg down voel (met of zonder reden) wil ik ook graag dat mensen me met rust laten, zo min mogelijk aandacht van andere mensen. Het is niet zo erg als jij omschrijft(mensen echt helemaal negeren en telefoon niet opnemen ed), maar ik word wel heel bot en accepteer dan bijna geen hulp. Het beste is dan ook gewoon om me maar even te laten en niks van het botte aan te trekken dan is het ook sneller weer over.
Het is niet zo dat ik dat doe omdat ik hun niet wil storen/tot last wil zijn, nee het is gewoon omdat ik daar dan even heel erg behoefte aan heb en het van (goedbedoelde) hulp echt niet beter gaat worden.
ijssnuiver schreef:Ik ben sowieso iemand die heel erg behoefte heeft aan rustmomentjes zonder mensen om me heen. Dit kunnen gewoon een paar minuten zijn en dan kan ik ook in staat zijn iedereen te negeren.
Nu even terug naar je vraag, als ik een keer niet lekker in me vel zit of me erg down voel (met of zonder reden) wil ik ook graag dat mensen me met rust laten, zo min mogelijk aandacht van andere mensen. Het is niet zo erg als jij omschrijft(mensen echt helemaal negeren en telefoon niet opnemen ed), maar ik word wel heel bot en accepteer dan bijna geen hulp. Het beste is dan ook gewoon om me maar even te laten en niks van het botte aan te trekken dan is het ook sneller weer over.
Het is niet zo dat ik dat doe omdat ik hun niet wil storen/tot last wil zijn, nee het is gewoon omdat ik daar dan even heel erg behoefte aan heb en het van (goedbedoelde) hulp echt niet beter gaat worden.
sms is wat afstandelijker, dus daar heb ik dan geen moeite mee.
raar maargoed XD
Als ik me niet lekker voel moet iedereen me gerust laten. Meestal is het volledige afsluiten een paar uur oid... De dagen er na ben ik gewoon wat minder spraakzaam zeg maar.
Nu ben ik sowieso een vrij zwijgzaam en introvert persoontje.
Zelfde verhaal als Juut, ik ben dan in de war en ik weet zelf niet wat ik met mezelf aan moet en wat er scheelt... Hoe moet ik dat dan in godsnaam uitleggen aan anderen?
Als je er echt naar vraagt zeg ik gewoon dat ik niet lekker in mijn vel zit maar dat ik niet goed weet waarom... Dus ik verberg het niet oid, maar ik kom er ook niet mee buiten uit mezelf.
Je komt dan alleen helemaal niets meer te weten van me.