Ik moet even mijn verhaal kwijt.. Ik krop alles teveel op en het word me nu even teveel. Ik kan er in me prive sfeer niet echt over praten, omdat ik bang ben dat ik andere met mijn problemen opzadel.. Ik ben nu 18 jaar en heb dingen van vroeger nog niet af kunnen sluiten. Op mijn 9e jaar ben ik helaas misbruikt.. Door een dronken pool op de camping. Dit heb ik tot mijn 13e nooit aan iemand durven vertellen. Sindsdien ben ik heel erg aan de drank geslagen, en begon ik mezelf te snijden, hopen dat het eens mis zou gaan.. Toen heb ik met een vriendin gepraat en die zei dat ik er vooruit moest komen. Maar vertellen durfde ik echt niet, dus ik heb het op een briefje naar mijn ouders gegeven. Dit heb ik op hun bed gelegt s'avonds, de zenuwen gierde door m'n lichaam toen ze naar boven liepen, het even stil werd, en ik ze mijn kamer in hoorde lopen. Ik deed alsof ik sliep, maar helaas werkte dat niet.. Ze maakte me wakker en wouden praten, ik kon niet meer praten. Ik heb die nacht sinds jaren weer tussen me ouders geslapen, en ik voelde me goed. Mijn ouders stonden er wel op dat ik met jeugdzorg ging praten. Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag was ik bij jeugdzorg, ik gooide alles eruit, ik snee mezelf door alles, mijn armen zaten onder de littekens. Ze begon te praten en ze bleef doorhameren dat ik mijn littekens moest laten zien. Ik deed het, en ik keek mijn moeder aan, en ik zag een traan over dr wang gaan.. Toen ben ik in een trance geraakt, ik durfde niks meer tegen haar te zeggen. De 2e afspraak heeft ze tegen me zitten praten, maar niks drong meer door, ik heb nergens op gereageert en besloot ermee te stoppen. Sindsdien is er thuis niet meer over gepraat, ik voelde alsof ik me ouders had teleurgesteld.. Daardoor raakte ik depressief en werd het erger, alleen nu zodat mijn ouders het niet meer zagen. Ik heb talloze keren op een brug gestaan, maar ik had het lef er niet voor om er af te springen. Nu ben ik 18, en het gaat nog niet beter, ik voel me verschrikkelijk, en kan er met niemand over praten.. Niemand vertrouw ik genoeg.. Wat moet ik nou doen, ik ben nog depressief, en meerdere mensen vermoeden, zonder dit te weten, dat ik bordeliner heb. Ik kan verschrikkelijk in mijn gedrag omslaan, en mezelf helemaal gek maken..
Dit is een noodkreet voor hulp..
.