Maar nu heb ik al een stijltang, maar welke lotion etc. raden jullie mij aan om in m'n haar te doen voor het stijlen? En hoe gaan jullie altijd te werk?
Ik hoor het wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar dat kan niet zonder iets hé?
CandyQueen schreef:Marlies94 schreef:Ik wou m'n haar eigenlijk deze avond is gaan stijlen, maar heb nog geen middeltje voor ofzo, maar dat kan niet zonder iets hé?
Tuurlijk wel. Ik gebruik nooit "iets" en mijn haar is gewoon gezond.
Marlies94 schreef:Ik wou m'n haar eigenlijk deze avond is gaan stijlen, maar heb nog geen middeltje voor ofzo, maar dat kan niet zonder iets hé?
En ik gebruik ook gewoon een styling gel, gewoon een klein beetje in je handen wrijven en over je haar verdelen...niet bovenop je hoofd, dat is la vet genoeg van zichzelf. En niet te lang met de tang op 1 plek, ga dan liever nog 3x dezelfde pluk naar beneden. 
take_one schreef:Ik doe altijd van die spray in van CHI en ook ooit van Lee Stafford, ruikt heerlijk.
Meestal doe ik gewoon mn haren helemaal los en dan begin ik van boven naar onder te stijlen.. kan het niet zo heel goed uitleggen haha.
Maar als ik zin heb doe ik het echt heel goed.. de ene helft op een klemmetje en de andere helft los.