Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn opa is ook in 2007 overleden heel erg onverwacht, op moederdag net toen we wegliepen van ons bezoek naar de auto heeft hij ons uitgezwaaid en toen hij omdraaide is hij ingezakt en overleden. Nooit verwacht, van mijn opa en oma was hij nog de 'betere' van de twee maar helaas
Ik had het er ook heel erg moeilijk mee begrijp dat je verdriet hebt, mijn pb-box staat open als je je verhaal nog even extra kwijt wilt!
Ze waren echt zo'n geweldig stel, het voorbeeld van ware liefde.
madelief88 schreef:Een jaar terug is mijn opa ook heel plotseling overleden, was er heel close mee, en mijn arme oma opeens alleenZe waren echt zo'n geweldig stel, het voorbeeld van ware liefde.
Het erge was dat ik mijn opa ook net 2 weken niet had gezien.
Het is echt verschrikkelijk zo'n verlies, echt waar.
Ik werd helemaal gek toen ik mijn opa daar zag liggen, in de kist.
Heb het volgens mij nog niet verwerkt, weet ook niet hoe?
Héél veel sterkte, voor mij was vooral de begrafenis een hel en toen we hem voor het eerst zagen in de kist.
En het feit dat mijn oma geen graf voor hem wilde, ik kan nu nergens heen als ik aan hem wil denken...![]()
Ik ben er lichamelijk ook heel beroerd van geweest.
Gecondoleerd, en als je opa net zo'n lieve vrouw achterlaat als mijn oma, ook voor haar heel veel sterkte..
Heel veel sterkte, ik weet niet of je hem moet gaan zien in zijn kist, maar bij de crematie lag mijn opa ook zichtbaar in de kist. Was dus wat dat betreft "blij" dat ik daarop al voorbereid was.. Daarnaast, als je je opa helemaal niet ziet, kan ik me voorstellen dat je nog de gedachte hebt van dat hij nog leeft.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
) en nou was ze dus hard en koud.

Zilie schreef:Ik zou he tliefst van al alleen willen gaan, heb ondertussen gebelt en kan straks om 7 uur terecht, ik moet gewoon gaan.
Ben wel benieuwd, wil hem ook wel aanraken, maar dat zie ik dan wel alles maar stap voor stap doen nu.