Welshcobfan schreef:Spanning? Te weinig eten? Te veel hooi op de vork? Niet goed uitgeruste hersenschudding? Verkeerde(oppervlakkige) ademhaling? Te weinig zuurstof als je tussen teveel mensen bent?
Als ik jou was zou ik gewoon een keer een verwijzing vragen voor het ziekenhuis zodat ze je even goed kunnen doorlichten! Jij kent je lichaam het allerbeste dus gewoon doorzeuren!
nee spanning helemaal niet eigenlijk , ik eet juist express wat meer als ik ergens heen moet zodat ik weet dat het daar niet van kan zijn .
maar de angst om flauw te vallen had ik wel altijd zeker met uitgaan omdat ik dat erg beschamend vond en door die angst zette ik het zelf wel in werking.
maar net als afgelopen week dat ik gewoon in de stad loop....niks aan het handje....dan zet het weer op.
ik bel morgen sowieso even de dokter , blijf er gewoon achteraan gaan net zolang tot ze me wat serieuzer nemen.
2 weken na mijn geboorte heb ik wel stuipen gehad mijn moeder zat gewoon met me , en ineens stopte ik met ademhalen , werd blauw en heb geloof ik 15 minuten zonder lucht gezeten.
volgende de doktoren zou ik ook nooit 'normaal 'zijn ....ik zou gehandicapt zijn door het zuurfstofgebrek.
de doktoren zijn er nooit achter gekomen wat het was , en of ik er wat aan over zou houden , maar spraken van een wonder dat ik 'normaal 'ben en eigenlijk niks mankeer.
nu ben ik bang dat het ergens daarmee verband houd, maar dat vind ik dan weer raar dat ik er pas rond mijn 15e voor het eerst last van heb gekregen
zeker nu ik zwanger ben wil ik graag weten hoe en wat...