Onee! Huge problem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Onee! Huge problem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 21:48

Hee bokkers,
Ik heb een groot probleem, kapper is vanavond geweest. Ik had blond haar en wilde bruine highlights erin, en het is nu bijna compleet ZWART! :oo Stukjes blond van me zelf zie je amper meer en de highlights zijn geen highlights.. }:0 Weet iemand of ik het eruit kan wassen? Of of ik morgen een pak verf kan kopen en het in mn haar gooi? Het is gewoon erg! Zeker mn pony want die is echt bijna zwart.

Kan iemand tips geven en/of me helpen aub?

xx

Kattenbak

Re: Onee! Huge problem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:50

Naar...

Ik denk dat je het beste even de kapper die het heeft gedaan kunt bellen, die moet het volgens mij oplossen.

knollentuin

Ik weet dat wassen met groene zeep de kleur vervaagd,gewoon die flessen driehoek

Mayflower_

Head en shoulders anti roos kopen en je haar daarmee wassen. En verder je haar wassen met ketchup, dat haalt de glans uit je haar weg. Ik zou geen blonde verf erover heen gooien maar misschien een bruine tint morgen.

_Question

Ik denk mocht het echt zwart zijn dat de enige manier om het weer lichter te krijgen bleken is ... Rot zeg! Succes ermee!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:51

Met anti-roos shampoo wassen. Anti-roos vervaagt de kleur. :)

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:54

Heeft de kapper er permanente verf ingegooid? Ik zou het anders eerst eens normaal wassen. Bij mij gaat er dan al redelijk wat kleur uit. Een vriendin van mij is ook blond en liet haar haar bruin verfen. Na een keer wassen, was het mooie er al vanaf. Ze wou toen weer naar blond en kocht zelf blonde verf, maar dat werd nog erger, het werd rood met oranje.. Dus dat zeker niet doen!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:55

Maar is het echt niet mooi geworden dan?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 21:55

Met head & shoulders gewoon dus?
Het vervaagt dan.. maar hoe ziet het dan eruit? Kan ik dan daarna een licht kleurtje eroverheen gooien?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 21:56

Ik vind het echt afschuwelijk! Het is echt té donker, en mn pony is het grootste gedeelte zwart!

Nouja nadat ze het heeft geverft heeft ze mn haar gewassen.. het is permanent denk ik.. dus eruit wassen gaat niet zo snel??

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:56

wat voor product heeft de kapster gebruikt? spoeling of permanente verf?
je kan je haar opbleken door het vaak te wassen met head en shoulders, maar ga ajb niet zelf oververven.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:57

Zou de kapper weer opbellen. Zij is naar mijn idee gewoon verplicht het opnieuw te doen als het je niet bevalt. Zonder kosten dus. Niet zelf mee gaan prutsen!

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:59

Owjee, ik zou even advies vragen bij een kapper met zoiets, een kennis van me had het na een "ongelukje" ook de dag erna met een andere kleur geverfd.... ze kreeg groen haar!!!
en inderdaad dat gebeurd vaker met blond haar als met donker.

succes!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:01

anti roos shampoo, zilver shampoo of groene zeep doen al wonderen en trekt er al wat kleur uit. Ik zou zelf niet gaan experimenteren met een blonde kleur, gezien je haar nu al poreus is van deze kleuring. Even de kapper bellen die dit gedaan heeft en anders naar een goede salon in de buurt gaan. Ga er nu zelf ook geen rode pigmenten instoppen, want dat helpt alleen als je eerst de kleur eruit trekt en je pigment wilt toevoegen alvorens je weer opnieuw gaat kleuren. Je hebt kans dat er nu namelijk oranje/rode resten achterblijven in je blonde lokken.

balen zeg....succes ermee

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:02

How :'( Ik begin volgende week met school en wil niet zo blijven rondlopen.

Wat moet de kapper doen? Ze kan het niet oververven dan.. :roll:

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:06

Misschien kan je, als je het aandurft :o, een foto plaatsen? Dan heeft men meer inzicht over wat je er misschien aan kan doen! :)

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:10

btw, ik lijk ook grijs... heeel fijn! Als ik mn pony doorkam is het blond +zwart = Grijs.. men!!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:13

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:15

Als ik het goed begrijp heeft de kapper alleen lowlights in je haar gedaan en geen highlights of wel?

Zelf laat ik die ook wel eens in mijn haar zetten en de kapper neemt altijd een vrij donkere kleur, omdat het heel snel vervaagt en je er anders na 2 weken al weinig meer van ziet. In het begin lijkt het dan wel donker, maar dat is na een paar keer wassen al een stuk minder.

Zijn er soms te veel en te brede plukken gepakt dat het zo donker is geworden?

Ik zou dus toch nog even afwachten met het opnieuw verven en het anders over laten doen bij een kapper.
Straks ben je nog verder van huis!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:16

Er zijn niet eens plukken gepakt, ze is er met de kam doorheen gegaan met verf. Mn haar is copleem grijs/zwart en beetje blond.

Ja ik bedoel lowlights, im sorry ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:21

High en lowlights vervagen volgens mij inderdaad vrij snel. Maar ga er alsjeblieft niet zelf mee aan de gang, vaak maak je het dan alleen maar erger. Bel anders je kapper op en vraag haar om advies, zij weet wat ze in jouw haar heeft gesmeerd en hoe ze het aan moet pakken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:22

Ik TeM even. Volgens mij hoort dit bij MW. ;)
Succes iig!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:24

Zag net je foto en denk toch dat het na een paar keer wassen al een stuk minder zichtbaar is hoor.

De kapper doet het bij mij altijd met folies en dan alleen de bovenlaag een paar plukken. Zie bij jou inderdaad dat het nu veel dunne, donkere plukjes zijn en vergeleken met blond lijkt het dan inderdaad een beetje grijzig.

Misschien dat de kapper er wel wat highlights in kan zetten anders, dan hoeft niet je hele haar opnieuw gekleurd te worden. Maar goed ik ben geen kapper en weet alleen dat je erg op moet passen dat het niet erger wordt als je het zelf probeert goed te krijgen!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:29

Ik vind het er wel oke uit zien hoor.

Ben zelf kapster en zou liever persoonlijk overleggen met een klant die ontevreden is. Je had het meteen moeten zeggen of morgen haar even bellen en overleggen.

Je kan dus wassen met head en shoulders, maar ik vind dat niet mooi. Wel kan ze evt weer wat high lights aanbrengen, zodat het geheel weer wat lichter wordt. Weer kleuren is nooit een pretje voor je haar, maar enkele plukjes kan niet zoveel kwaad en geeft wel ander effect.

Had je dit al eerder gehad? Mensen schrikken namelijk wel vaker, terwijl ze er toch echt om hebben gevraagd.

Succes ermee

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:41

Ik heb er absoluut niet om gevraagt. Toen ze met dat bakje verf aakwam vroeg ik nog; Wat voor bruin is het? Ze zegt; Middel bruin.. okee.. Nooit gedacht dat er zwart zou uitkomen.

Nadat ik geknipt enz was zei ik al van het is wel donker zeg.. ze zegt van dat komt omdat het nat is.. njaa oke, kan.

Maar het is nu echt zwart zeg maar.. ik ga haar denk ik morgen bellen/smsen.. (durf ik eigelijk niet :o) En vragen wat ik moet doen.

Dit is mn eerste keer dat het extreem is..