Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)?! En zoiets gebeurt je echt geen tweede keer, dus hopen dat jij er niets aan over hebt gehouden. Wel vervelend dat je nu nog een heel weekend moet wachten eer je na de dokter kan, maar als je geweest bent heb je sowieso niet direct de uitslag, dat duurt ook nog minimaal een week. TiaraBungy schreef:Idd.. Vind het nog netjes dat hij je mailt.. Meesten laten je gewoon zo rondlopen ermee..
Snel even naar de dokter dus.
Sterkte
Caesar schreef:Tjaa.. ik kom het steeds vaker tegen. Naieve dames die de gok wel nemen om met (al dan niet meerdere) mannen onveilig sex te hebben.
Hopelijk leer je ervan..
Hahaatje schreef:Ach, dat overkomt de beste toch (spreek uit ervaring)?! En zoiets gebeurt je echt geen tweede keer, dus hopen dat jij er niets aan over hebt gehouden. Wel vervelend dat je nu nog een heel weekend moet wachten eer je na de dokter kan, maar als je geweest bent heb je sowieso niet direct de uitslag, dat duurt ook nog minimaal een week.
Hahaatje schreef:Caesar schreef:Tjaa.. ik kom het steeds vaker tegen. Naieve dames die de gok wel nemen om met (al dan niet meerdere) mannen onveilig sex te hebben.
Hopelijk leer je ervan..
Pardon, naïeve dames?! Net of de verantwoordelijk enkel en alleen bij de dames ligt... Beetje meer nuance in je reactie zou niet misstaan
SadyLady schreef:TiaraBungy schreef:Idd.. Vind het nog netjes dat hij je mailt.. Meesten laten je gewoon zo rondlopen ermee..
Snel even naar de dokter dus.
Sterkte
Daar hebben jullie wel gelijk in. Nog niet over nagedacht dat het netjes is dat ie me wat liet horen.
Verwacht ook nog steeds dat ik een mailtje/smsje krijg, dat het een grote grap is!![]()
Iedereen denkt altijd 'dat overkomt mij niet', maar mij misschien dus wel..

R0X schreef:Oh wat balen zeg! En niet leuk nee dat je het zo voor het wekend hoort, aan de andere kant, gelukkig dat jij het nu niet onbewust door kan geven in het weekend.
Succes!
Hahaatje schreef:Caesar schreef:Tjaa.. ik kom het steeds vaker tegen. Naieve dames die de gok wel nemen om met (al dan niet meerdere) mannen onveilig sex te hebben.
Hopelijk leer je ervan..
Pardon, naïeve dames?! Net of de verantwoordelijk enkel en alleen bij de dames ligt... Beetje meer nuance in je reactie zou niet misstaan
HannahFrouk schreef:Poeh hee, gelukkig dat het niets ergers is.
Maar toch ... als ik jou was zou ik toch wel het gevoel hebben dat ik me ook wat verder zou willen laten testen dan. Als iemand chlamydia heeft kan hij ook wat anders hebben.
Just to make sure.