En dan hoor je ineens..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SadyLady

En dan hoor je ineens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:36

..dat je mogelijk een SOA hebt gekregen van iemand.

(Het is dat niemand mij kent hier en ik het gewoon even van me af moet schrijven, omdat ik het er met niemand over kan/wil hebben)

Ik ben heel dom geweest om onveilig met iemand het bed in te duiken enkele weken geleden.
Kreeg ik net een mailtje dat hij een SOA heeft, en dat ik dat dus ook mogelijk kan hebben.
Is het nog weekend ook, en kan ik dus pas maandag naar de dokter om me te laten testen. Het is al zo irritant en dan moet ik nog het hele weekend wachten om er wat aan te laten doen.

Bleh ik moest het gewoon ff van me afschrijven.

MiniMouse

Re: En dan hoor je ineens..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:37

Tja, ik hoop dat het een les voor je is. Het is een harde maar wel een goede. Je had ook HIV besmet kunnen zijn, dus troost je met de gedachte dat het een mindere vorm is(als dat het geval is)

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:39

Vind nog netjes dat je een mailtje krijgt. Voor hetzelfde laat hij je gewoon besmet rondlopen!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:40

Tjaa.. ik kom het steeds vaker tegen. Naieve dames die de gok wel nemen om met (al dan niet meerdere) mannen onveilig sex te hebben.
Hopelijk leer je ervan..

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:41

Idd.. Vind het nog netjes dat hij je mailt.. Meesten laten je gewoon zo rondlopen ermee..
Snel even naar de dokter dus.
Sterkte :(:)

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:42

Ach, dat overkomt de beste toch (spreek uit ervaring :o)?! En zoiets gebeurt je echt geen tweede keer, dus hopen dat jij er niets aan over hebt gehouden. Wel vervelend dat je nu nog een heel weekend moet wachten eer je na de dokter kan, maar als je geweest bent heb je sowieso niet direct de uitslag, dat duurt ook nog minimaal een week.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:44

TiaraBungy schreef:
Idd.. Vind het nog netjes dat hij je mailt.. Meesten laten je gewoon zo rondlopen ermee..

Daar hebben jullie wel gelijk in. Nog niet over nagedacht dat het netjes is dat ie me wat liet horen.
Verwacht ook nog steeds dat ik een mailtje/smsje krijg, dat het een grote grap is! :o?

Iedereen denkt altijd 'dat overkomt mij niet', maar mij misschien dus wel..

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:44

Caesar schreef:
Tjaa.. ik kom het steeds vaker tegen. Naieve dames die de gok wel nemen om met (al dan niet meerdere) mannen onveilig sex te hebben.
Hopelijk leer je ervan..

Pardon, naïeve dames?! Net of de verantwoordelijk enkel en alleen bij de dames ligt... Beetje meer nuance in je reactie zou niet misstaan

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:45

Hahaatje schreef:
Ach, dat overkomt de beste toch (spreek uit ervaring :o)?! En zoiets gebeurt je echt geen tweede keer, dus hopen dat jij er niets aan over hebt gehouden. Wel vervelend dat je nu nog een heel weekend moet wachten eer je na de dokter kan, maar als je geweest bent heb je sowieso niet direct de uitslag, dat duurt ook nog minimaal een week.

Blij om te horen dat ik niet de enige ben! En als het goed is, is het zo verholpen hoor. Hij had niks ergs, maar toch vervelend
En inderdaad dit gaat me geen 2de keer gebeuren

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:47

Hahaatje schreef:
Caesar schreef:
Hopelijk leer je ervan..

Pardon, naïeve dames?! Net of de verantwoordelijk enkel en alleen bij de dames ligt... Beetje meer nuance in je reactie zou niet misstaan

Ik had ook al niet echt zin daar op te reageren. Alsof zij zo perfect zijn en nooit eens een fout maken door iemand (onterecht) te vertrouwen

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:47

SadyLady schreef:
TiaraBungy schreef:

Daar hebben jullie wel gelijk in. Nog niet over nagedacht dat het netjes is dat ie me wat liet horen.
Verwacht ook nog steeds dat ik een mailtje/smsje krijg, dat het een grote grap is! :o?

Iedereen denkt altijd 'dat overkomt mij niet', maar mij misschien dus wel..

Ga na het weekend gewoon naar de dokter. Dan weet je het gelijk, toch ;)
Sterkte en succes! :(:)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:48

Het kan helaas gebeuren.. Hoeft niet eens van een slippertje te zijn.. kan net zo goed een beginnend vriendje zijn die onwetend toch een SOA loopt. Ik vind het wel zo normaal dat hij even laat weten.. je hoeft overigens niet perse besmet te zijn.. kan is natuurlijk wel aanwezig (en niet klein)..

Gelukkig ben je er op tijd bij....

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:50

Dan is het afwachten op een uitslag van een test wel extra verwelend... Weet hij ook wat hij (en jij misschien ook) heeft?

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:52

Ja, chlamydia..

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:55

als je daar snel bij bent is het ook zo weer verholpen hoor.. Is natuurlijk heel naar, maar zou je het hebben dan krijg je waarschijnlijk een antibiotica kuur en ben je er snel weer vanaf...

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:56

Oh wat balen zeg! En niet leuk nee dat je het zo voor het wekend hoort, aan de andere kant, gelukkig dat jij het nu niet onbewust door kan geven in het weekend.

Succes!

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 15:59

R0X schreef:
Oh wat balen zeg! En niet leuk nee dat je het zo voor het wekend hoort, aan de andere kant, gelukkig dat jij het nu niet onbewust door kan geven in het weekend.

Succes!

Hahahah, nou dat was soieso niet gebeurt hoor ;)
Ik heb in ieder geval zeker niet iemand anders (mogelijk) besmet, dus daar ben ik al blij om.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:00

Hahaatje schreef:
Caesar schreef:
Hopelijk leer je ervan..

ehh ja, de verantwoordelijkheid ligt toch echt enkel en alleen bij jezelf.
Wel heel vervelend dat je nu niets kunt TS. Maar gelukkig trouwens dat er nog jongens zijn die het netjes melden!
Nu kun jij je tenminste ook laten testen en geen andere mensen besmetten. Sterkte.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:01

Als het een grap is dan is dat wel een misplaatste.

En heel netjes dat hij het je heeft medegedeelt, dat kan je heel veel schelen in de genezing omdat je er nu vroeg bij bent.

Zal wel vervelend zijn ja als je inmiddels weer iemand anders besmet hebt, zo'n sms ontvangen is heel vervelend maar er zelf 1 moeten versturen ook denk ik.

Succes ermee!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 16:01

He jeetje vervelend zeg.. Hopelijk is het niks ernstigs verder.
Vind het wel netjes van de jongen dat hij jou even op de hoogte houdt!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:11

Poeh hee, gelukkig dat het niets ergers is.
Maar toch ... als ik jou was zou ik toch wel het gevoel hebben dat ik me ook wat verder zou willen laten testen dan. Als iemand chlamydia heeft kan hij ook wat anders hebben.

Just to make sure.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:35

TiaraBungy schreef:

Het was netter geweest als ie dat gewoon even voor de sex had gemeld. :+

Wel rot voor je! :(:) Hopen dat je het niet hebt..

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 17:53

HannahFrouk schreef:
Poeh hee, gelukkig dat het niets ergers is.
Maar toch ... als ik jou was zou ik toch wel het gevoel hebben dat ik me ook wat verder zou willen laten testen dan. Als iemand chlamydia heeft kan hij ook wat anders hebben.

Just to make sure.

Ja ik ga gewoon gehele soa-test laten doen hoor.
Het is soieso al ongemakkelijk en beschamend om met zoiets naar de dokter te gaan, dus dan maar gelijk op alles testen als je er toch heen moet.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:56

je kan er ook mee naar de GGD althans bij ons dit kan je dan geheel anoniem doen. Heel veel sterkte/succes! Erg vervelend.

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 17:58

Ben benieuwd of hij van te voren wist dat hij een SOA had opgelopen.
Hopen op het beste natuurlijk ;)