Nou ik zit dus overal een beetje tussen in. Ik zie mezelf een beetje als het hebben van een eetstoornis.Even mijn "eetleven" op volgorde:
1 tot 4 jaar: Ik at normaal.
4 tot 8 jaar: Ik at slechter als een gemildeld kind.
8 tot 12 jaar, Ik was niet meer normaal. ik at bijna niks, voornamenlijk ronde mijn 11e. Je kreeg niks bij me naar binnen, ik had geen honger, geen trek. ik zag er slecht uit en was brood en brood mager, Mijn ribben waren makkelijk te tellen.
Vanaf mijn 4/5e woog ik onder het gemiddelde, en de dokter vond dat erg slecht voor mijn doen.
Nou ben ik 13 en heb me een jaar lang goed gedragen, ik woog soms 50 soms 57 en daar tussen in.
Ik mocht dus absoluut niet onder de 50 hangen, dan zou het mis gaan
Ik ben nou enkele jaren verder, en baal wat er is gebeurd. Ik val steeds meer af, Heb geen eetlust meer en het gaat dus slechter.
Begrijp mij niet verkeerd! Ik vind eten harstikke lekker, heb er geen angst voor en ben ook niet bang om dik te worden, maar ik heb af en toe dus totaal geen honger
En sh*t happens, En ik baal er als een stekker van. Maar sinds paar weken geleden ben ik van 56 naar 49 gegaan.
Jezus wat gaat dat snel!

Naar de huisarts heeft geen zin. Mijn ouders zeggen dat ik maar gewoon moet eten...
Iemand enkele tips waardoor ik mezelf een beetje op de been houd om beter te eten en het toch echt maar eens moet gaan doen? Honger of niet... Het zal moeten!
*Ik ben hellaas wel zo'n iemand, als ik geen honger heb kan niemand me dwingen. dat moet het echt geheel uit mijzelf komen..*
Toen heb ik eens een keer zo geweigerd, dat ik net zo lang moest blijven zitten tot ik het op ad. 's avonds om 9 uur zat ik er nog. Heb niks gegeten, Heel eigenweis en koppig, toen was ik 10
) misschien dat jij het dan teveel hebt of zo??
)
. Het gevoel van honger ontbreekt ofzo heel apart maar moet er aan denken om te eten.
, eet gewoon 3 keer op de dag en als je niet warm wilt eten eet je maar nog een boterhammetje s'avonds toch? Als je maar wel genoeg energie naar binnen krijgt!
Gezond is nu even niet zo belangrijk, het voornaamste is dat je