Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker is anders maar vies vind ik een groot woord althans als t dus gaat om mn vriend zn zweet...niet van een vreemde sifra01 schreef:Mijn vriend zweet vaak echt heel erg 's nachts. En dan is het wel vies, want het stinkt dan best wel. Sommige periodes helemaal niet en dan weer een tijd wel. Hij sport veel, eet echt gezond en doucht altijd voor hij gaat slapen, maar duikt dan niet gelijk in bed (dus het is echt geen nazweten van onder de douche). Het begint direct zodra hij in slaap valt. Soms is alles echt helemaal doorweekt. Gaat al jaren zo en we komen er maar niet achter hoe het kan.
kan er ook niks aan doen en kan niks vinden, en dan helpt het niet of ik op de dekens ligt of eronder ik ben altijd zeiknat
)
Dan trek je de dekens tot op zn middel om hem af te laten koelen en trekt hij ze zelf weer terug. Is overingens geen vies zweet want hij stinkt niet, overigens rookt hij ook niet en fitnesst 4/5 per week. Mischien is het wel hun manier om dingen te verwerken. 
Dat je huid koud is daarna is omdat het zweet is verdampt. Duhelo schreef:mannen hebben in het algemeen een stuk warmer dan vrouwen denk ik,; of voelen toch warmer aan
mijn vriend voelt snachts ook bloedheet aan, soms ook gepaard met zweten, maar trekt idd ook de dekens tot over zijn oren ...