Zweten in je slaap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzzzz

Zweten in je slaap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 01:33

Hee allemaal,

Ik kom net terug van mn werk. En mijn vriend ligt al lief te slapen, maar het valt me op dat zijn hele gezicht bezweet is. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

Groetjes Lizzy

Natasjaa

Re: Zweten in je slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:41

Ik weet niet of hij het vaker heeft, maar ik word ook regelmatig wakker met een zwetend vriendje in bed, en die s voor zover ik weet toch gewoon gezond... Vies is het wel helaas...

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 01:43

Nouja vies.. Het is gelukkig alleen zn gezicht..

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:45

Ah oke, bleef het bij mijn vriend daar maar bij... dan was t inderdaad niet zo vies :)

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:45

Mijn vriend heeft hier ook last van (en helaas niet alleen zijn gezicht..), maar sinds hij weer is begonnen met fietsen (racefiets) zweet hij 's nachts zoveel minder.

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 01:47

Het is niet dat hij het warm heeft denk ik.. Want net lag hij zonder deken. En de rest van zn lijf is koud..

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:50

Dat is apart, zou hij koorts kunnen hebben dan misschien?

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:51

Warm heeft mijn lief 't ook niet, die ligt hier boven de dekens terwijl ik het onder de dekens aangenamer vind :P Verder ook geen heel warm lichaam, maar wel zweten als een gek.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 02:20

Ik heb dat ook vrij vaak heel vervelend, maar weinig aan te doen. Heeft hij dat vaker?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 03:48

ik weet het niet ik weet wel dat ik als ik wakker word het tegenwoordig (ook in winter) het altijd warm heb en blij ben dat de deken kan afdoen en opstaan (wel handig om snel je bed uit te komen in de winter)

bij mij ligt het er heel erg aan... soms is het heel erg maar vooral dus nu als het echt echt warm is...

en tja vies... vind niet vies, ook niet prettig, als je sex hebt met je partner zweet hij ook, als het warm is en je bent de hele dag samen zweet hij ook enc enc :P lekker is anders maar vies vind ik een groot woord althans als t dus gaat om mn vriend zn zweet...niet van een vreemde

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:16

Ik weet wel dat je per nacht ongeveer een glas water transpireert, maar alleen zijn hoofd? Misschien heeft ie een onrustige droom waarbij hij zich erge druk maakt, zou dat kunnen?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:35

Nachtzweten kan ook horen bij een hypo (-glycemie). Drinkt je vriend overdag (te) veel?

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 09:47

Hmm een onrustige droom, hij heeft het al meerdere avonden. Ik zal het hem eens vragen, of hem iets dwars zit..

En of Tobias te veel drinkt.. Ik denk eerder te weinig, hij heeft het altijd te 'druk', mag blij wezen dat hij 'savonds en/of in de namiddag eet..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 20:58

Mijn vriend zweet vaak echt heel erg 's nachts. En dan is het wel vies, want het stinkt dan best wel. Sommige periodes helemaal niet en dan weer een tijd wel. Hij sport veel, eet echt gezond en doucht altijd voor hij gaat slapen, maar duikt dan niet gelijk in bed (dus het is echt geen nazweten van onder de douche). Het begint direct zodra hij in slaap valt. Soms is alles echt helemaal doorweekt. Gaat al jaren zo en we komen er maar niet achter hoe het kan.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:06

Ik heb er ook wel wat last van. Overdag heb ik het snel koud en zweet ik niet zo snel maar als ik slaap heb ik het vaak bloed heet. Vooral als het dan in de zomer savonds ook nog heel erg warm is kan ik zeik nat wakker worden. Niet echt vris inderdaad.. Maar niks aan te doen.

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:10

Hij rookt toch niet toevallig behoorlijk veel??

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:11

Larissa3 schreef:
Hij rookt toch niet toevallig behoorlijk veel??

Mijn vriend? Of die van de TS? Die van mij rookt iig niet.

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:12

Die van de TS. :)

Andortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:18

mijn vriend rookte eerst ook veel en zweette toen snachts ook wel veel.
nu is hij gestopt met roken en is het zweten minder geworden, zou het daaraan kunnen liggen?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 16:51

sifra01 schreef:
Mijn vriend zweet vaak echt heel erg 's nachts. En dan is het wel vies, want het stinkt dan best wel. Sommige periodes helemaal niet en dan weer een tijd wel. Hij sport veel, eet echt gezond en doucht altijd voor hij gaat slapen, maar duikt dan niet gelijk in bed (dus het is echt geen nazweten van onder de douche). Het begint direct zodra hij in slaap valt. Soms is alles echt helemaal doorweekt. Gaat al jaren zo en we komen er maar niet achter hoe het kan.

Ik heb echt exact hetzelfde als jou vriend :oo kan er ook niks aan doen en kan niks vinden, en dan helpt het niet of ik op de dekens ligt of eronder ik ben altijd zeiknat :o

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:50

Mijn vriend heeft het ook. Misschien is het iets dat typisch voor jongens is? :o

fraznic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 17:57

Ik heb het ook wel eens hoor, dan word ik snachts wakker omdat ik het ineens superheet heb en dan gooi ik de deken van me af en dan blijkt er een plas water op mijn rug te liggen (ik slaap op mijn buik), in de zomer wel wat vaker dan in de winter, maar echt lang niet alle nachten... geen idee of ik dan een heftige droom heb ofzo... heb er zelf ook geen last van, slaap gewoon meteen weer verder (en zodra die deken eraf is, houdt het ook zo weer op... en daarna heb ik dan wel echt een hele koude huid, maar daarvoor weet ik eigenlijk niet (want dan slaap ik nog :P )

edit: en ik ben toch echt een meisje ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 18:04

Mijn vriend heeft het ook.. Als je met je hand over zijn rug gaat is die helemaal nat. :? Dan trek je de dekens tot op zn middel om hem af te laten koelen en trekt hij ze zelf weer terug. Is overingens geen vies zweet want hij stinkt niet, overigens rookt hij ook niet en fitnesst 4/5 per week. Mischien is het wel hun manier om dingen te verwerken. :+

@ fraznic: Volgens mij komt het bij jou er alleen van dat je het te warm hebt van de dekens? En dus niets uitzonderlijks, ik ga ook zweten als een rund als ik het te warm heb onder de dekens. :j Dat je huid koud is daarna is omdat het zweet is verdampt.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:20

mannen hebben in het algemeen een stuk warmer dan vrouwen denk ik,; of voelen toch warmer aan
mijn vriend voelt snachts ook bloedheet aan, soms ook gepaard met zweten, maar trekt idd ook de dekens tot over zijn oren ...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:50

Duhelo schreef:
mannen hebben in het algemeen een stuk warmer dan vrouwen denk ik,; of voelen toch warmer aan
mijn vriend voelt snachts ook bloedheet aan, soms ook gepaard met zweten, maar trekt idd ook de dekens tot over zijn oren ...

Raar eigelijk.. Inderdaad, kacheltjes zijn het. Vraag me serieus af waarom ze uberhaupt dekens nodig hebben. :')