Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb er sinds een paar jaar ook last van inderdaad. Voorheen hadden mijn zus en moeder dit en had ik nergens last van, maar nu leken de rollen zich opeens om te draaien.
), zodat je alle afvalstoffen uit je lichaam verdrijft. cp112 schreef:Bedankt voor je reactie!
Helaas hebben wij geen bad meer![]()
dus dat gaat niet meer helaas. Wat ik overigens nog wel eens doe is bier drinken
spoelt de boel ook goed schoon zeggen ze. Toen ik het als klein meisje had liet mijn moeder mij al bier drinken
Helpt wel
femke27 schreef:Ik snap niet dat je huisarts je niet ergens laat onderzoeken.
benangelique schreef:heel goed uitplassen (ook na het vrijen) is het belangrijkst. je moet ervoor zorgen dat er geen urine meer in je blaas aanwezig is na het plassen.
Dit kan je ook laten controleren door je arts; zij bekijken na het plassen met een echo je blaas om te zien of je goed hebt uitgeplast.
Daar kan je ook behoorlijk blaasontsteking van krijgen, blijkt dat de heren nogal wat bacteriën bij zich hebben. En als ik echt weer alst heb en contstant naar de WC moet plas ik ook echt uit. Alleen houd het gevoel niet op. Als ik dan 2 minuten verder ben en ik ga weer naar de wc zijn het steeds kleine beetjes.Charaz schreef:Dan kan je beter jus 'd orange of cranberry sap drinken.

WilmaW schreef:Ik heb ook een hele poos last gehad van blaasontstekingen.
Telkens na een paar weken of iets meer dan een maand kwam het terug.
Mijn huisarts heeft mij toen door gestuurd naar het ziekenhuis.
Daar heb ik toen een inwendig onderzoek gehad en hebben ze ook iets op kweek gezet of iets getest (???? is al een aantal jaartjes terug)
Door dat onderzoek heb ik gerichte antibiotica gekregen en daarna heb ik er haast nooit meer last van gehad.
Als ik jou was zou ik even een doorverwijzing vragen aan jouw HA.
Bedankt!Juut schreef:Een tip die een kennis me gaf; eet een pot vitamine c pilletjes op (van die gele dingetjes) Je lichaam neemt maar een bepaald percentage op, en de rest gaat linea recta via urine er weer uit. De truc hierachter is dat door al die overtollige vitamine, de urine nogal zuur wordt. Wat dan weer bacteriën doodt. Scheelt weer een ronde antibiotica
maar neem er meestal het dubbele van
(bijna dagelijks)
)
Zal denk ik ze maar dagelijks in gaan nemen als ik eraan denk 
Toch maar eens op gaan letten dan.Veerle90 schreef:Lactacyd is juist heel slecht!
Dit tast het natuurlijke PH-graad van je slijmvliezen rond je blaas aan e nzo kunnen bacteriën er juist makkelijker bij!
Maar ik herken het ook, alleen hebn ik het meestal als ik geen zin heb om na het vrijen te gaan plassen (ja eigen schuld ik weet het)

)
Veerle90 schreef:Lactacyd is juist heel slecht!
Dit tast het natuurlijke PH-graad van je slijmvliezen rond je blaas aan e nzo kunnen bacteriën er juist makkelijker bij!
Maar ik herken het ook, alleen hebn ik het meestal als ik geen zin heb om na het vrijen te gaan plassen (ja eigen schuld ik weet het)