Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bo0tjeee schreef:Ik ben 'm ook wel is vergeten. Gewoon doorgaan tot einde strip, stopweek, en weer doorgaan met de volgende.
Ik heb nooit problemen ermee gehad tot nu toe, risico loop je natuurlijk altijd.
Wel veilig sex hebben aankomende tijd, maand, omdat de pil nu niet helemaal meer dekt volgens mij
) En dat ze een paar x vergeten bent moet ook niet veel uit maken, het is zelfs meestal zo, dat als je stopt met de pil na een maand pas zwanger kunt raken. Maar als je twijfelt, gewoon even zwangerschapstest halen, dan heb je die tenminste al

0Nanneke0 schreef:Ja klopt er staat in mijn bijsluiter dat ik helemaal moet stoppen en dat heb ik ook gedaan. Dinsdag heb ik voor de laatste keer de pil geslikt. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Ben wel erg misselijk 's ochtends en heb buikpijn.
Ik heb 2 weken geleden ook onveilig seks gehad. Dat was de eerste week van de strip.
Nu is mij verteld, omdat ik in het ziekenhuis allemaal medicijnen heb gekregen (dat was 1.5 week voor dat ik onveilig seks heb gehad) een maand lang voorbehoedsmiddelen moet gebruiken.
Is dat waar?