Bij de dokter krijg ik pilletjes tegen de rugpijn. Van die pilletjes raakt mijn maag overstuur waardoor ik weer pilletjes moet slikken voor mijn maag. Al met al helpt het weinig.
De dokter heeft me meerdere malen door gestuurt naar fisio.
Daar drukken ze er een aantal keer wat naalden in waar ze dan aan draaien en bewegen om het los te maken.
Dan gaat het een tijdje weer goed en dan begin het weer.
Het is iets wat steeds terug komt.
Namelijk elke keer voor mijn vakantie.
Vorig jaar zat de pijn links onder in mijn rug met uitstraling naar linker been.
Nu zit de pijn rechts onder in mijn rug met uitstraling in mijn bil.
Vorig jaar werd de pijn in mijn vakantie zo erg dat ik de laatste dagens savonds huilend in bed door bracht, ik kon niet meer lopen/zitten en wist ook niet hoe ik moest liggen. Alles deed gewoon pijn. Daarbij werd ik ziek van de pijnstillers (maag trok het niet meer)
Nu zie ik het weer aan komen.
Ik ga zaterdag op vakantie.
Ik loopt er al weer een tijdje mee dat ik smorgens last van mijn rug heb maar in de loop van de ochtend gaat het elke keer weer goed.
Nu dit weekend gaat het toch wel weer achteruit. En zie alweer een rot vakantie tegemoed komen.....
Ik heb erge pijn als ik uit bed kom, moet er ook echt uit rollen. Kan slecht bukken (zak er dan ook door heen als ik niet steun met mn handen op bijv mijn knieen) dus aankleden gaat erg lastig.
Als ik eenmaal weer in beweging ben gaat het goed. geen pijn meer met zitten en lopen.
Alleen bukken kan ik niet.
Ik heb straks les, en krijg dan ook mijn been met de grootste moeite omhoog om op te stappen. Om maar niet te spreken om hoe ik op mijn paard zit
Met rijden heb ik er niet veel pijn aan maar mijn rug staat wel helemaal strak waardoor ik slecht adem haal.Ik word er een beetje moedeloos van. Iemand tips?