Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus ik vond dat wel een poedersuiker, maar die man kon daar ook niets aan doen, omdat die niet wist hoeveel pijn ik had.

russel schreef:Geen moeite en energie in zo iemand steken, hou de energie voor jezelf.

Goof schreef:Ik werk trouwens 4 dagen in de week, meer dan genoeg, 5 dagen zou voor mij ook teveel zijn.
Al werk je helemaal niet, als jij je daar goed bij voelt en jullie kunnen het je veroorloven dan is dat toch je eigen zaak? (Een uitkering gaan trekken als je wel kunt werken vind ik dan weer een ander verhaal...) Nijn schreef:Biebabeloeba pijn uiten is iets wat ik vrijwel nooit doe, mensen die mij goed kennen zien het aan mijn gezicht. Als iets echt niet gaat geef ik het wel aan, maar zeggen dat ik pijn heb om het zeggen doe ik niet
Hij heeft waarschijnlijk geen eens door wat hij aanricht met zijn opmerking.
Goof schreef:Nee hoor equimotion, niemand vraagt me me te verantwoorden voor hoeveel dagen ik werk, ik voegde het alleen in het bericht toe om aan te geven voor mezelf dat 5 dagen teveel is. Niemand die er ooit iets van gezegd heeft gelukkig

Equimotion schreef:Goof schreef:Ik werk trouwens 4 dagen in de week, meer dan genoeg, 5 dagen zou voor mij ook teveel zijn.
Ik vind het uberhaupt raar dat je je zou moeten "verantwoorden" voor het aantal dagen dat je werktAl werk je helemaal niet, als jij je daar goed bij voelt en jullie kunnen het je veroorloven dan is dat toch je eigen zaak? (Een uitkering gaan trekken als je wel kunt werken vind ik dan weer een ander verhaal...)
en dat is gewoon zoals het is... en altijd zal zijn. Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch