Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
(17 jaar)
)

lig ik met 30 graden binnen met gordijnen dicht.. maar omdat t vorige keer zo erg was en nu ook moet ik ook geopereerd.. Zie er zwaar tegen op maar dit is ook hel! drinken komt mn neus weer uit en slikken is echt hel!! weer zwaardere antibiotica terwijl mijn vorige kuur pas 3 dagen klaar was.. bah! Ben 23 trouwens.. 

Showtime_ schreef:Was op zoek naar ervaringen met amandelen weg laten halen op latere leeftijd maar wordt hier niet echt blij van :s ik kreeg 2 weken geleden voor t eerst angina, over de 42 graden koorts in t ziekenhuis gelegen etc.. uiteindelijk na 1,5 week weer opgeknapt.. ben 2 dagen beter geweest en heb t nu weerlig ik met 30 graden binnen met gordijnen dicht.. maar omdat t vorige keer zo erg was en nu ook moet ik ook geopereerd.. Zie er zwaar tegen op maar dit is ook hel! drinken komt mn neus weer uit en slikken is echt hel!! weer zwaardere antibiotica terwijl mijn vorige kuur pas 3 dagen klaar was.. bah! Ben 23 trouwens..
mickydo schreef:Bah dat is heel vervelend, zolang je amandelen ontstoken zijn mogen ze niet eens opereren geloof ik.
Al met al voel ik me vandaag naar omstandigheden een stuk beter dan de afgelopen 2 dagen

orienta schreef:ik heb op me 21ste gehad
ik heb gewoon geen pijnstilling genomen en door de pijn heen heel veel koude dingen gedronken
dan gaat het het snelst over zei de dokter

mickydo schreef:orienta schreef:ik heb op me 21ste gehad
ik heb gewoon geen pijnstilling genomen en door de pijn heen heel veel koude dingen gedronken
dan gaat het het snelst over zei de dokter
Zo dat is knap , zonder pijnstilling zou ik het echt niet trekken. Die pijn bij het slikken en alles wat daarbij komt kijken zelfs ademen , een hikje of een kuchje is vreselijk