Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
...Nee, ik ben er erg tevreden over ! Is toch denk ik een kwestie van uitproberen hoor, per persoon weer verschillend
Én het is niet uitgetest op dieren.
Ook krijg ik er helemaal geen allergische reacties op als ik het weer eens ben vergeten om er savonds af te halen.
Ik heb het ongeveer 2 weken in de vakantie nonstop op gehad, met Max Factor had ik dan echt wel pukkeltjes gekregen her en der, maar met die van de Hema heb ik nergens last van!
Marloez schreef:Max factor beviel me altijd heel goed (de lichtste variant) maar sinds ik weet dat ze op dieren testen hoef ik het niet meer.
Gebruik nu die van de Hema, die was normaal wat te donker voor m'n huid, maar ik ben nu zongebruint dus is ie perfect.Én het is niet uitgetest op dieren.
Ook krijg ik er helemaal geen allergische reacties op als ik het weer eens ben vergeten om er savonds af te halen.
Ik heb het ongeveer 2 weken in de vakantie nonstop op gehad, met Max Factor had ik dan echt wel pukkeltjes gekregen her en der, maar met die van de Hema heb ik nergens last van!
.

Nijn schreef:Nadeel van al die goedkope troep is dat het vaak erg slecht is voor je huid, niet so heel lang blijft sitten en vrij makkelijk af geeft.

Succes!
Ook een voordeel van deze foundation dus

Jaime_ schreef:En oja, ik gebruik deze foundation eigelijk bijna elke dag, en iedereen denkt dat ik altijd enkel mascara gebruikOok een voordeel van deze foundation dus