Nu heb ik sinds paar weken last van me onderbuik. Na een echo afgelopen vrijdag blijkt nu dat er een klein endometriose haardje aan de binnenkant van mijn litteken zit en daar deze pijn vandaan komt.
Ik krijg over 2 weken +- ( als ik weer ongi ben) een vervolg echo om te zien hoe en wat.
Daarna moet ik naar de gyn. Ik heb geen kinderwens meer niks. Heb alleen last van me buik rechtsonder.
Ik heb me hele leven een hele zware menstruatie en jaren aan de pil. Daar ben ik altijd heel depri van en libido naar 0 punt. Voel me niet fijn met hormonen. Ik heb paar jaar terug een Implanon gehad en ook daar bleef ik van vloeien maanden lang.
Toen heb ik een Mirena gehad.. maar omdat beetje verzakt is daar binnen voelde me partner dat ding zitten. Ik bleef weer heel veel vloeien en heb toen pillen gehad om mijn baarmoederslijmvlies beter te laten werken. Met deze pillen ging het heel goed. Maar ik heb de mirena toch laten verwijderen.
En nu heb ik een knoopje
Ik blijf heeel heftige ongi.. Zelfs zo erg dat ik snachts met kraamverband moet slapen anders me bed onder lig.
Nu trek ik zelf verband hier tussen en die endo. Ik heb verder nog geen gesprek met gyn oid gehad.. alleen met de huisarts die mij deze uitslag geef. Ik sta aan voorstaande van onderzoeken etc.
wat kan ik verwachten?? Operatie??
Ik ben van mening nu ik bovenstaande heb meegemaakt. Als het erger wordt.. haal de binnenboel er maar uit. Heb geen kinderwens meer en kan geen kinderen meer krijgen. Leven lang aan de hormonen om dit te onderdrukken zie ik niet zitten.Omdat ik zo labiel word er van.
Ik weet dat er meerdere vrouwen dit hebben. Zal graag met mede patienten hier over praten..
dus brand los
heb je dan zwaar? ( weegt hormonen af tegen eventueel overgang 
gyneacologen waren er niet blablabla.
geen endo..
Wat erg zeg
en je bent nog erg jong toch? heel veel sterkte met alles