Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

upperlady schreef:sorry volgens mij is dit slects in je hoofd. Ik heb dit idee namelijk echt niet! Of het komt omdat ik dit niet zo zie, dat kan ook nog, haha
MoonChloe schreef:Boulimia nervosa, ook bekend als boulimie, is een psychologische toestand waarin een persoon terugkerende eetbuien heeft gevolgd door een of meer van de volgende, opzettelijke handelingen die de opname van het voedsel compenseren en gewichtstoename verhinderen:
* braken
* ongepast gebruik van laxeermiddelen of andere medicijnen
* bovenmatige lichamelijke oefening
* vasten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boulimie
Dus ik begrijp je punt over dikke mensen niet.. In prinipe is boulimia te vergelijken met anorexia.. Bij beide ziekten vermager je (of blijf je dun)

, dat ik dan niet denk goh ze eten een keer friet, wat lekker. Maar dat ik dus ook denk.. alweer??Storm76 schreef:Ja Nueve, ik denk het wel, Obesitas word het toch ook wel genoemd?

Storm76 schreef:tja Chloe, en dat vraag ik me dus af. Zit er net zoiets in jouw hersenen als meisjes die anorexia hebben. (snap je mijn punt?)
Jij kan het dan wel tegenhouden, maar mensen die het niet kunnen tegenhouden, zijn die gewoon 'slap' of missen die een bepaald stopsignaal in hun hersenen.
Storm76 schreef:tja Chloe, en dat vraag ik me dus af. Zit er net zoiets in jouw hersenen als meisjes die anorexia hebben. (snap je mijn punt?)
Jij kan het dan wel tegenhouden, maar mensen die het niet kunnen tegenhouden, zijn die gewoon 'slap' of missen die een bepaald stopsignaal in hun hersenen.
Het is wel zo knullig om te zeggen van mensen die meestal een psychische stoornis hebben. Ik vraag me dan absoluut af; hoe kun je het zo ver hebben laten komen??