Je kan toch zo'n wenkbrauwpotloodjes kopen, in de kleur van je wenkbrauw en dan kan je het missende stuk gewoon bijtekenen, normaal valt dit helemaal niet zo hard op.
Succes
Annouk
Geplaatst: 08-07-09 12:53
Dat kan héél lang duren. Misschien kun je het bijtekenen met een potloodje? Die heb je daar toch voor.
YankeeBoy
Geplaatst: 08-07-09 12:54
zou inderdaad ook aan de gang met een potloodje, want voor zondag is het iig niet aangegroeid!
ja,het klinkt stom maar er zat caramel in (dat bebogeen wat je op brood kunt smeren) dat zat blijkbaar n beetje aan me vinger)
Red_Savage
Geplaatst: 08-07-09 13:16
Woh ik heb dat ook wel eens gehad. Was even enthousiast met een scheermesje.
Gewoon bijtekenen, is geen probleem.
Plaisir
En toen zijn de haren weggeschroeid?.. Kon je het er niet met water uithalen?
Met wenkbrauwpotlood kleuren (vergeet niet de rest van je wenkbrauw ook een klein laagje te geven, anders valt het miss op als het kale gedeelte andere tint heeft).
monica08
kazan schreef:
het valt egt op!! heb brede wekbruawen
Wat je dan kan doen is de rest van je wenkbrauwen epileren zodat het geen groot verschil is
Flabbergast
Geplaatst: 08-07-09 13:17
MoonChloe schreef:
Hoe heb je dat nou gedaan eigenlijk??
misschien stukje van je haar afknippen en plakken op het kale plekje
HAHA Wat vreselijk..
Dat is zo weer aangegroeid joh, eventjes bijtekenen en voor je het weet is het er weer . En het was toch een tijdje hip ?
Wij hebben nog bebogeen in de kast, ik zou me benen vanavond scheren, maar ik smeer dat er dan wel gewoon op!
Zonder gein... Ik zou als ik jou dan met potlood bijkleuren, ik denk dat dat dan de beste oplossing is. Ik denk dat het een paar weken duurd, dat het dan weer terug is.
Ik ben ze ooit helemaal kwijt geweest. Tekende ze erop met zo'n speciaal spulletje. Werkte prima. Het duurde bij mij zo'n twee weken voor ze helemaal terug waren.
ojoj, had ik ook gehad, mijn halve rechterwenkbrauw naar de kl*te Gelukkig was er een redding in de vorm van een podloodje, dan zie je het echt bijna niet meer