Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) heb nu cherryrood wat bij mij fel rood/rose aanpakt dit moet permanente verf zijn maar wast zich er onwijs snel uit...omdat het zo vel is ziet het er dan sneller bleek uit dan de rose semi permanent die ik erin had...ziet er wel gaver uit! al had t alle 2 wat...dit is alleen wat alternatiever en opvallender 
en dat vind ik erg jammer...ik wil dat het HEEL goed zichtbaar is met mn zwarte onderhaar..zoals ook blond goed te zien is als de onderharen zwart zijn:P (dit had ik voorheen al was het blonde highlights omdat ik anders mn haar te vaak moest verven ivb uitgroei en blond zo onwijs slecht voor je haar is... nu ist rose/rood (afhankelijk hoe het licht erin valt) maar heb t nu 3 x gewassen (moet ze minimaal 2 x per week wassen) en t is al zoveel gemindert..zo irrit als je dan nog moet rekenenen als je ergens heen moet van oo maar dan is mn kleur er uit! KAN JA MOEILIJK ELKE WEEK MN HAREN VERVEN DAS a veel te duur en b veel te slecht en c veel te veel tijd elke week :S
word tijd dat men iets uitvind om dit ook GOED te laten hechten aan je haar zoals zwart enzo!
en zoja zou dat goed zichtbaar zijn met zwart onderhaar?

ik heb koperblond haar, maar gaat er meer om dat dit dan niet na 3x uitwassen al zn power verloren heeft.. tuurlijk vervaagt het een beetje door zon en al..das altijd (buiten dat zwart ben er blij mee, dat werd ook vaak lichter tot zelfs bruin!! nu ist mooi zwart hoe vaak ook in de zon of gewassen:P (is van london)
) D'r haren zo mooi houdt.
en vast iemand die dr haar doet;) ze heeft ook op foto's bleek geel oranje haar!!
dus maar ze heeft dan vast hetgeld om iedere week dat opnieuw te doen;)