Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Ik heb liever pijn dan jeuk. Heb eczeem en ben dus bekend met échte jeukaanvallen. Wat je dan gaat doen? Heel heet douchen, knijpen, tot bloedens toe krabben, heel erg koud douchen, nagels in je huid zetten..
Oftewel ik doe mezelf dan liever pijn dan dat ik nog langer jeuk heb.

_Bitje_ schreef:plien91: tja maar zou je liever geen exeem hebben dan een gebroken iets?
ik heb zelf denk ik liever jeuk, ik weet niet heb zelf ook al een gebroken arm
gehad en geloof me, de klap deed al zeer maar de pennen werden
er later ook nog UITGEHAALD ZONDER VERDOFING!!!!!
DAT DEED ZO ONTZETTEND ZEER!

Jaimyliefje schreef:Plien91 schreef:Ik heb liever pijn dan jeuk. Heb eczeem en ben dus bekend met échte jeukaanvallen. Wat je dan gaat doen? Heel heet douchen, knijpen, tot bloedens toe krabben, heel erg koud douchen, nagels in je huid zetten..
Oftewel ik doe mezelf dan liever pijn dan dat ik nog langer jeuk heb.
Ik ook, het is afschuwelijk.
Verder over dat liever jeuk dan een gebroken arm: onder je gips krijg je vaak ook echt afschuwelijke jeuk. Dus ja, dan heb je het beide.
Heb het ook in de winter altijd in me knieholte en krab het helemaal open tot idd bloedens aan toe.
. Het is makkelijker om iets tegen pijn in te nemen dan tegen jeuk._Bitje_ schreef:... maar de pennen werden er later ook nog UITGEHAALD ZONDER VERDOVING!!!!!
Dat deed zo ontzettend zeer!!
mo_van_dijk schreef:Bij mij zijn er ook pennen uit mijn been zonder verdoving gehaald...
?? Waarom wordt zoiets in hemelsnaam zonder verdoving gedaan
???