Gister heerlijk liggen zonnen. Normaal smeer ik me met een olie in, maar die had ik niet bij me. Dus de zonnebrand van een vriendin geleend. Factor 20. Dus ik lekker ingesmeerd en gedaan.
En ja hoor, de plekken waar ik me heb ingesmeerd zijn nog sneeuwwit, maar de plekken die ik schijnbaar vergeten ben, zijn zo rood als een kreeft.
Zo ook mijn voeten. Vooral mn hielen en enkels, en ja, ook de onderkant van mn voeten.

Even wat op bokt gekeken, en aftersun scheen goed te helpen. Had nog wat staan, dus ik lekker veel op mn voeten gesmeerd. (Aftersun van kruidvat)
Snachts kon ik niet slapen van de pijn aan mn voeten, dus nog een hele dikke mega laag aftersun erop gesmeerd, en dat verkoelde gelukkig heel erg, dus ik was blij en kon eindelijk slapen.

Word ik vanmorgen wakker.. Zijn mn enkels 3x zo dik dan normaal (lees; er zit geen vorm meer in mn voet), en allemaal rode vlekken. Maar wat erger is, die rode vlekken zijn gecombineerd met hele ranzige bruine vlekken die een tintje oranje hebben.
Denk dat je hem al doorhebt, die bruine vlekken zijn van de aftersun..
Het ziet er dus écht niet uit, en ik schaam me dood.
Maar hoe in vredesnaam krijg ik die aftersun eraf? Goed boenen heb ik al gedaan, maar de bruine vlekken blijven.
Ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft, want dit ziet dr écht niet uit..